Skravletråd

Må være vanskelig å ikke smake på selv.. haha.. :p

Hehe ja samme her da, en del som ikke passer på jente :p Men mye går jo bra :D

Takk for det :) Har vært litt mye nå ja.

Hva skal dere i dag?
Hehe..kan ikke uansett...de fleste kakene jeg baker er gluten i vettu;)

Jada, mye går bra...men akkurat skjorter og genser med traktor blir litt voldsomt:P

Jeg er visst barnevernet :P

Jeg snakket til en dame på butikken, klarte ikke dy meg og det er viktig å si i fra!
Hun bare " tror du at du er barnevernet eller":laughing021:laughing021

Haha hva du måtte si i fra om?
Teppe over vogn? :/ det er så fælt å se :eek:
Nei, faktisk ikke det.
Vi kjørte inn samtidig omtrent og parkerte bilene våre.
Jeg så hun hadde en liten en i bilen, men lot baby bare sitte i bilen...jeg tenkte jaja, skal vel kanskje bare ha en tyggis da...så jeg valgte holde kjeft...jeg og snuppa styrer nå litt inne på butikken og bruker litt tid...jeg ser hun tar en stor handlevogn og fyller opp med varer...Storhandle med baby i bilen :eek::eek:

Hehe..kan ikke uansett...de fleste kakene jeg baker er gluten i vettu;)

Jada, mye går bra...men akkurat skjorter og genser med traktor blir litt voldsomt:P

Noen jenter som liker traktorer :P men skjønner hva du mener ja :D

Så bra :D må å få satt oss ned å gjort det nå snart :o fristen går jo ut den 14 eller noe slikt :)

Er det ikke 1.mars? :)
Lillegutt har stått på venteliste i den Bhg vi helst vil til i en evighet og vi måtte oppdatere søknaden før den 12. så da søkte jeg like godt til snuppa i samme slengen. Men litt usikker på når det er best å søke fra.. Satte 1.okt men kan jo endre på søknaden frem til fristen :) sendt Mail til kommunen for jeg lurer på om hun da havner bak alle de som har søkt plass i august?! Får se om jeg får noe svar da :)

Nei, faktisk ikke det.
Vi kjørte inn samtidig omtrent og parkerte bilene våre.
Jeg så hun hadde en liten en i bilen, men lot baby bare sitte i bilen...jeg tenkte jaja, skal vel kanskje bare ha en tyggis da...så jeg valgte holde kjeft...jeg og snuppa styrer nå litt inne på butikken og bruker litt tid...jeg ser hun tar en stor handlevogn og fyller opp med varer...Storhandle med baby i bilen :eek::eek:

Oi hjelpes det hadde jeg aldri gjort :o

Back
Topp