Skravletråd

God morgen :)

Har egentlig ikke foretatt meg så mye ennå. Har stått opp og pumpet litt, siden plutten ikke var spesielt mer sulten (spiste 6 og 8, drøyer visst litt med neste måltid). Tenkte jeg skulle fryse ned litt mm til lørdag, hvor han skal være noen timer hos foreldrene mine. Men tror mamma jobber, så blir aften men bestefar :p

Så greit da :) Har de/han passet han før? :)

Nei, har mellomste hjemme som er syk så vi har ikke noe særlig planer. Har en pakke jeg må få sendt da, men kanskje mannen kan gjøre det..
Dere da?
God bedring! Greit å ikke ha noen store planer ed sykt barn ja;)

Ingen spesielle planer i dag faktisk:) og det er så deilig :)

Da har jeg søkt bhg plass for begge de minste....

Så greit da :) Har de/han passet han før? :)
Nei, de har ikke det - men de har vært her og vi hos dem en del, så ikke ukjent akkurat.
Lillesøsteren min skal være der hun og, men skal jobbe natt og sover nok en del av tiden.

Tror nok det er mest for pappa det er skummelt, da han synes lillegutt er litt liten ennå :P

Er snakk om 4-5 timer da, så ikke umulig, men likevel :P

Så spennende. Syntes selv det er skremmende å måtte søke bhg plass før hun er døpt. Hehe

Hehe ikke sant :) mellomste ønsker vi å bytte Bhg på fordi den ligger så langt unna. Hadde vært helt topp om begge fikk plass i den nærmeste som ligger rett ved skolen :D men det er stor pågang der :o

Nei, de har ikke det - men de har vært her og vi hos dem en del, så ikke ukjent akkurat.
Lillesøsteren min skal være der hun og, men skal jobbe natt og sover nok en del av tiden.

Tror nok det er mest for pappa det er skummelt, da han synes lillegutt er litt liten ennå :P

Er snakk om 4-5 timer da, så ikke umulig, men likevel :P
Det går nok kjempefint :) men skjønner godt om alle er litt spente :D

Hehe ikke sant :) mellomste ønsker vi å bytte Bhg på fordi den ligger så langt unna. Hadde vært helt topp om begge fikk plass i den nærmeste som ligger rett ved skolen :D men det er stor pågang der :o
Blir spennende å se da.
Jeg kjenner ikke til noen av bhg her vi bor siden vi flyttet hit i august og ikke har barn fra før av. Men er selv ped.leder og blir kanskje litt mer kresen på bhg enn barnefar:(

Blir spennende å se da.
Jeg kjenner ikke til noen av bhg her vi bor siden vi flyttet hit i august og ikke har barn fra før av. Men er selv ped.leder og blir kanskje litt mer kresen på bhg enn barnefar:(
Dere får ta dere en runde å se og hilse på :)

Back
Topp