Skravletråd

sånn.,..fått pakket ut alt etter turen,...! funnet frem en del klær som skal sorteres etter størrelse etter på...bahhh...!
bakt en enkel sjokoladekake til svigermor....skule ha klubb i kveld.

Hatt det fint på tur?

I dag er det hjemmedag her. Blir å trille tur i forbindelse med neste dupp også få unna enda litt klesvask:)

Har dere noen planer da?
Veldig!!!:D
Må vaske her også...

Ellers har jeg akurat fått pakket ut eter turen...vært på garsjen å hentet inn drøssevis med klær som må sorteres etter guttungen...hva kan snuppa bruke..hva skal gis vekk etc.

bakt kake. :hungry:

Skal på treff etterpå på hs.

Overraskende bra. Hun passer på og skal vite hvor hun er. Ligger ved siden av henne på lekematten og i sofaen:) bare snuser og sikker litt på henne:)

Hvordan går det med pusene da?
Så bra :) er så greit når dyrene aksepterer det uten sjalusi

De tar det helt greit - bryr seg ikke så mye egentlig. Kan fint sove ved siden av hylende baby :P de kommer av og til bort og snuser, vasker "pelsen" /håret hans når de får lov (les : når jeg ikke rekker å stanse dem :P). Det eneste rart de gjerne vil sitte på fanget til den som har lille i armene, eller når jeg ammer.. Langt fra praktisk :P

Veldig!!!:D
Må vaske her også...

Ellers har jeg akurat fått pakket ut eter turen...vært på garsjen å hentet inn drøssevis med klær som må sorteres etter guttungen...hva kan snuppa bruke..hva skal gis vekk etc.

bakt kake. :hungry:

Skal på treff etterpå på hs.
Blir alltid så imponert av deg og alt du får gjort:)

Er kos å gå igjennom klær da:)

Er det første treff?

Så bra :) er så greit når dyrene aksepterer det uten sjalusi

De tar det helt greit - bryr seg ikke så mye egentlig. Kan fint sove ved siden av hylende baby :P de kommer av og til bort og snuser, vasker "pelsen" /håret hans når de får lov (les : når jeg ikke rekker å stanse dem :P). Det eneste rart de gjerne vil sitte på fanget til den som har lille i armene, eller når jeg ammer.. Langt fra praktisk :P
Hehe. Dyr er artige altså.
da aksepterer de hvertfall babyen da:)

Sånn er hunden her også, skal på fanget til de som har vesla eller legge poten på hånden for å få kos av nettopp den personen. Hun prøver også å få vesla til å kose henne. Hehe

Hehe. Dyr er artige altså.
da aksepterer de hvertfall babyen da:)

Sånn er hunden her også, skal på fanget til de som har vesla eller legge poten på hånden for å få kos av nettopp den personen. Hun prøver også å få vesla til å kose henne. Hehe
Hehe rart det der ja :P

Har et par bilder hvoran ser pus klatre opp :P

Hjelp, jeg sitter fast. Ligger i en ekstremt ubehagelig stilling med baby oppå magen min, som sover, og hun har nesten ikke sovet noe idag så er livredd for å flytte på henne og vekke henne :nailbiting:

Måtte flytte på henne.. Og da var hylingen igang. Er det bare jeg som har baby som ikke sover?

Hjelp, jeg sitter fast. Ligger i en ekstremt ubehagelig stilling med baby oppå magen min, som sover, og hun har nesten ikke sovet noe idag så er livredd for å flytte på henne og vekke henne :nailbiting:

Måtte flytte på henne.. Og da var hylingen igang. Er det bare jeg som har baby som ikke sover?
Min er egentlig et dovendyr, men når han er overtrøtt, så kan han bli litt vanskelig..

Da er det bæreselen som gjelder.. Får han ikke ut av den da, så må gå rundt

Min er egentlig et dovendyr, men når han er overtrøtt, så kan han bli litt vanskelig..

Da er det bæreselen som gjelder.. Får han ikke ut av den da, så må gå rundt
Hun nektet å sove i den. Så prøvde babynest..Nope. . Vognbag.. Nope. Jeg tror at hun tror hun har sovet lenge når hun våkner :/ så har hun bare sovet i 15-30 min.

Vurderte å trille tur istad, men orket ikke :p

Skjønner ikke hva som skjer, har rullet med søvnen en uke.

Back
Topp