Skravletråd

Ahh...håpe det går greit med han da. Dumt å stkkke ut for tidlig også....

Ja, veldig . Er spent. Vi skal visst være 5, og alle har jentebabyer sa helsesøster sist:)
Finner fort ut av det, om de sender ham hjem :P

Oi, morsomt med 5 jenter :)
Hos oss var det 3 gutter og 2 jenter :)

Det kan jo være det ja...i januar 3premier og nå 4 tror jeg det var...
men da tenker jeg jo for eks det kunne vært 3 premier på topp 100 nå og for eks stellevesken med noe høyere krav...
Enig - får se hvordan det blir fremover. Kjører nå updates en gang i blant uansett :)

Hehe. Så koselig da:) Hun her skal nok ha litt mer mat så er det å legge henne i sengen hennes for natten :) sovner stort sett i 23 tiden og begynt å sove til hvertfall 5-6 :)

Håper hun sov godt :D
Deilig at hun sover i egen seng da :) Her gjorde hun det i 4 t i natt :D herlig :) det har hun ikke gjort på et par uker :P hun gjorde det mer før men i det siste har hun våkna litt når vi skal legge oss så da må hun ha puppen å sovne på og da blir hun bare hos meg.. Koselig det men sover bedre med henne i egen seng :)

Huffda:( ja her går det fint. Ofte travelt, men jeg liker det:) får besøk av bestevenninna mi i morgen. Blir første gang hun ser mini. Vi ses altfor sjelden:(

Blir fort sånn! Koselig med besøk da :) har prøvd å få til å treffe ene venninna mi som fødte litt før meg i en evighet men enten er de syke eller så er vi :o gleder meg til vår og sommer og mindre sykdom :D

God morgen og god mandag alle sammen!

Har en grei natt her, lille sovnet rundt 10, fikk en flaske når vi lar oss rundt midnatt - verket ham akkurat for å spise litt (veldig trykk i ene puppen) og han sover videre

Formen er noe bedre enn i går, blir spennende å se når vi skal stå opp :P
God morgen :)
God bedring,og håper formen forblir bedre:)

God morgen og god mandag alle sammen!

Har en grei natt her, lille sovnet rundt 10, fikk en flaske når vi lar oss rundt midnatt - verket ham akkurat for å spise litt (veldig trykk i ene puppen) og han sover videre

Formen er noe bedre enn i går, blir spennende å se når vi skal stå opp :P
God morgen, så bra dere er bedre i dag :)

Ja, sant nok:P

Ja, blir koselig:) Håpe man klikker med noen:)
Alltid hyggeligere da ja :) har møtt de fra hs til ganger, helt ok men ikke sånn at det er blitt mer enn en trilletur

Har hatt mer suksess med de treffene igjennom forumet :)

Ja, skal prøve huske...glemmer de der bildene alltid:) :P
Hehe, lett å glemme. Som det her feks. Fikk aldri tatt bilde av alle flaskene vi skulle pante (mannen ble stressa), men det tok sin tid :P

Vedlegg

• 1454318785796.jpg
    1454318785796.jpg
    51,7 KB · Visninger: 7
Back
Topp