Vereri90
Glad i forumet
TakkHøres ikke dumt ut. Her kom dette med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHøres ikke dumt ut. Her kom dette med
Tror det kan ha vært noe han spiste på jobben på fredag - i så fall, null risiko. Men er litt ekstra påpasselige med håndvask dajust in case
Koselig da
Vi startet dagen med ikke mindre enn 5 barn i husså har vi vert å handlet. Jeg har ryddet å kastet en god del fra rommet vårt å badet
fått strikket litt, vasket badet og slengt ut litt på gis bort
![]()
Nå ble jeg mere opptatt med eBay å knapper![]()
Her blir det kylling taco i kveld![]()
Jeg åJa de har det veldig gøyDe blir visst aldri lei hehe
Flink du har vært da
Nå gleder jeg meg til taco!!
Nei?Har visst blitt kastet ut av nov gruppa på Facebook jegIkke så lenge siden jeg kommenterte noe der, men..
Vår et opprop på hvem som ville være der /var aktiv. Svarte du på den?Har visst blitt kastet ut av nov gruppa på Facebook jegIkke så lenge siden jeg kommenterte noe der, men..
Nei jeg så det var snakk om det men fant aldri det oppropet jeg.. Så etter det.. Sikkert bare jeg som er fjernVår et opprop på hvem som ville være der /var aktiv. Svarte du på den?
Jo men får sikkert ikke det daNei?så kjedelig da
håper du får komme inn igjen
Mhm, snart starte på det her ogJeg åså nå må jeg bare komme igang
![]()
Er sikkert mulig å få ny inviteNei jeg så det var snakk om det men fant aldri det oppropet jeg.. Så etter det.. Sikkert bare jeg som er fjern
Hvordan finner jeg den igjen da? Er den ikke hemmelig?Er sikkert mulig å få ny invite![]()
(da det i siste liten selv)
De planlegger forresten treff i Oslo neste fredag![]()
Hehe det skjønner jegPrøver å lage pizzadeig.. Vanskelig med slapp mann og baby som vil ha oppmerksomhet![]()
Det er nok ikke bare bare neiPrøver å lage pizzadeig.. Vanskelig med slapp mann og baby som vil ha oppmerksomhet![]()
Så deilig daSlår til med pinnekjøtt i kveld vi![]()
Åååååh så herligSlår til med pinnekjøtt i kveld vi![]()