Han er bedre i dag, men sov natten på sofaen - for å ikke vekke oss :/Oida stakar, god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er bedre i dag, men sov natten på sofaen - for å ikke vekke oss :/Oida stakar, god bedring!
Enig i den! Har du nesesuger og nesespray? God bedring!
Fikk tak i i dagDu må sy med samme trådsytråd er mye "hardere" på en måte så den kan faktisk gnisse så det blir hull i tøyet
![]()
Veldig greit med en litt stor butt nål til å feste tråder med![]()
Mere lys våkenUff så slitsomt! Vondt i magen eller bare ikke trøtt?
Hei og hoppHei på dere! Håper alle har en fin lørdag![]()
Håper ikke dere får det da!Han er bedre i dag, men sov natten på sofaen - for å ikke vekke oss :/
Takk det sammeHei på dere! Håper alle har en fin lørdag![]()
Uff det er kjedelig!!Mere lys våken![]()
Tror det kan ha vært noe han spiste på jobben på fredag - i så fall, null risiko. Men er litt ekstra påpasselige med håndvask daHåper ikke dere får det da!
Er det sånn hvor du kan ta ut madrassen? Vært kom med instruksjoner, kan se om jeg finner demNoen som har erfaring med vasking av babynest? Hadde kjempe eksplosjon i bleia her nå![]()
Nei er ikke det. Men sender en forespørsel til hun som har sydd det og hører.Er det sånn hvor du kan ta ut madrassen? Vært kom med instruksjoner, kan se om jeg finner dem
Fant info på siden hennes og det kan vaskes på 30 / 40 grader og tåler tørketrommelEr det sånn hvor du kan ta ut madrassen? Vært kom med instruksjoner, kan se om jeg finner dem
Så bra! Gjør jo hele prosessen mye enklereFant info på siden hennes og det kan vaskes på 30 / 40 grader og tåler tørketrommel![]()
JaUff det er kjedelig!!
Koselig daHva gjør dere i dag da?![]()
Storebror fikk besøk kl 10 og har det ennå. Nå skal vi snart spise ostesmørbrød.. Har noen ting som skal byttes etterpå så må en tur på senteret + handle mat også skal vi ha taco til middag![]()
Ja. Men hun anbefalte å tørke det over en stolrygg eller noe for å bevare formen best mulig. Så følger nok den anbefalingenSå bra! Gjør jo hele prosessen mye enklere![]()
Høres ikke dumt ut. Her kom dette medJa. Men hun anbefalte å tørke det over en stolrygg eller noe for å bevare formen best mulig. Så følger nok den anbefalingen![]()