må få se etterhvert daJeg vill lære altmen starter enkelt så holder på med en ponsjo
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må få se etterhvert daJeg vill lære altmen starter enkelt så holder på med en ponsjo
![]()
Oida! Langt?Jeg hadde vognunderstellet stående ute, den blåste avgårde![]()
Du hadde helt rett, vind og noe som minner om regn har ankommet for fult ><Kan vel være det kommer da, vi har jo ofte likt vær![]()
Det skal dumå få se etterhvert da![]()
Nei, 3-4 meterOida! Langt?
HeheNei, 3-4 meterMen bremsen var ikke på. Trodde dog ikke den var et godt seil!
![]()
Hehe neida men etterhvert kanskjeDet skal dumen ikke så veldig spennende akkurat nå da
![]()
Regn her og og mye vind men så voldsomt ut borte på VestlandetDu hadde helt rett, vind og noe som minner om regn har ankommet for fult ><
Nei, er ikke så ille som der borte.. Men hører at det blåser og er ekstra deilig å sitte inneRegn her og og mye vind men så voldsomt ut borte på Vestlandet![]()
JaHehe neida men etterhvert kanskje![]()
Er det den der de mennene er syke?Må bare le av den nye doc-reklamen![]()
Jepp! Den er jo fantastisk!!Er det den der de mennene er syke?
Hahahaha ja den er finJepp! Den er jo fantastisk!!![]()
Ironisk nok er mannen blitt syk (og passer rett inn med den gjengen)
Huff, akkurat i det jeg skrev det så hørte jeg mannen spy :/ slem er jeg..Hahahaha ja den er fin![]()
Uff det er ikke lett med denne manne syken nei![]()
UffHuff, akkurat i det jeg skrev det så hørte jeg mannen spy :/ slem er jeg..
Håper det - håper spesielt på at lille ikke blir smittet av hva enn det nå erUff![]()
Får håpe han blir fort frisk igjen![]()
Er vel litt det samme herHaha, den var bra skrevetkjenner meg litt igjen
Bortsett fra at det er mannen i huset som ble stressa hvis det ikke er ryddig - ofte at han rydder mest og![]()