Skravletråd

3 desember! Så da er det jo en del mellom våre :p min ligger på ca 5700 nå tror jeg. Gått litt lite opp. Var 4320 da hun ble født.

Okei ja da er det jo faktisk en mnd mellom :) Hun her var 3,9 ved fødsel og har nok gått litt over gjennomsnittet opp.. mellom 250-350 i uka. Nå har jeg ikke veid siden 6 ukerskontrollen da så aner egentlig ikke hva hun veier

Okei ja da er det jo faktisk en mnd mellom :) Hun her var 3,9 ved fødsel og har nok gått litt over gjennomsnittet opp.. mellom 250-350 i uka. Nå har jeg ikke veid siden 6 ukerskontrollen da så aner egentlig ikke hva hun veier
Er jo ikke så viktig så lenge barnet er mett og fornøyd :) her må jeg veie en gang i uka for å følge med.

Er jo ikke så viktig så lenge barnet er mett og fornøyd :) her må jeg veie en gang i uka for å følge med.

Nei her er mye valker så jeg er ikke bekymret hehe..
Skjønner det ja, greit å følge med! Måtte det med mellomste her, han gikk ikke så mye opp.

Har en ergobaby 360 :) bruker fremdeles det innlegget, men lurer på om jeg skal det? På esken står det at man kan bruke det opp til 4mnd, på selve innlegget til 5,5kg?
Hmm. Er litt vanskelig å vite når det er forskjellig info. Men tenker når barnet har styrke nok i nakke jeg?

Kan vel være det kommer da, vi har jo ofte likt vær :P

Her har jeg også vært inne og fyllt på litt så sover hun nok en liten stund til.
Flink som rydder da :) Alltid greit med litt besøk så man gidder å rydde hehe :P
Ja, er vel da man er mest effektiv :P ene badet tatt, da er det støv og rydde nede for tur.. Gah

Hmm. Er litt vanskelig å vite når det er forskjellig info. Men tenker når barnet har styrke nok i nakke jeg?
Han sitter nå fint i innlegget inntil videre, så stresser ikke :)

Ble brukt mye inne og, når han er overtrøtt - sovner med en gang. Ulempen er at jeg ikke får lagt han ned

Han sitter nå fint i innlegget inntil videre, så stresser ikke :)

Ble brukt mye inne og, når han er overtrøtt - sovner med en gang. Ulempen er at jeg ikke får lagt han ned
Deilig at han sovner, men synd du ikke får lagt han ned. Men det er sikkert en periode får man håpe;) her går det faktisk litt bedre nå, heldigvis:)

Deilig at han sovner, men synd du ikke får lagt han ned. Men det er sikkert en periode får man håpe;) her går det faktisk litt bedre nå, heldigvis:)
Så bra :) Deilig når du sover , ja :)

Er egentlig helt ok at jeg må stå, får litt ekstra trening (når det ellers er så godt gjort å bare ligge på sofaen :D)

Rart vær. Vesle har på lillelamdrakt (tykk) inne, akkurat passe. Ullundertøy under. Men jeg sitter med vanlige, tynne klær. Trekker kanskje litt, blåser veldig ute, så hun bli kanskje kald av det. Jeg er sånn varmeovn for tiden så liker at det ikke er kjempevarmt :p

Back
Topp