Skravletråd

Hei! I natt har vi sovet ganske bra!:) Deilig! Skal handle idag. Får endelig tilbake bilen! I helga blir det øitt besøk og jeg og storebror skal lage sjokoladekake:)

Du da?
Deilig med god søvn :)

Og alltid praktisk med bil! Vi må fylle på vår :O glemte av det i går..

Så koselig med besøk! Vi får besøk både i dag og i morgen, så veldig god grunn til å få ryddet huset ordentlig :P

Kan ikke noe for at jeg ler av det :p !! Når babyen min griner og er skikkelig lei seg fordi hun ikke har smokken, jeg titter på henne og hun holder den i hånda si. Er bare noe komisk ved ansiktsuttrykket og at hun selv har tatt ut smokken og blir skikkelig fornærma. Dakar :p :p

Kan ikke noe for at jeg ler av det :p !! Når babyen min griner og er skikkelig lei seg fordi hun ikke har smokken, jeg titter på henne og hun holder den i hånda si. Er bare noe komisk ved ansiktsuttrykket og at hun selv har tatt ut smokken og blir skikkelig fornærma. Dakar :p :p
Hihi :) de er så herlige!
Min blir gjerne litt ekstra fornærmet hvis han får noe over ansiktet - blir likevel litt komisk når han selv er ansvarlig for at gulpekluten havner der av at han drar den over ansiktet sitt :P

God morgen og god fredag alle sammen :) håper dere hard sovet godt

Noen planer for dagen /helgen?
God morgen :) og god helg :) her har vi sovet godt. 6.5 t sammenhengende.. jenta er små sutrete:O men har sovnet på armen nå.. Her får vi besøk av mamma i helgen. Og frisøren i morgen :D der da??

God morgen :) og god helg :) her har vi sovet godt. 6.5 t sammenhengende.. jenta er små sutrete:O men har sovnet på armen nå.. Her får vi besøk av mamma i helgen. Og frisøren i morgen :D der da??
Så bra! Godt med lengre netter nå :)
Koselig med frisør og besøk :)
Vi går besøk av en venninne av mannen og barna hennes litt senere i dag, så foreldrene mine i morgen - på tide å rydde huset og nyte at lillegutt fremdeles sover :P

Samme her :D

Deilig med god søvn :)

Og alltid praktisk med bil! Vi må fylle på vår :O glemte av det i går..

Så koselig med besøk! Vi får besøk både i dag og i morgen, så veldig god grunn til å få ryddet huset ordentlig :P
Ja, det er det:) sovet godt dere og eller?
Glemmer ofte å fylle helt til varsellampa lyser jeg... :( ikke lurt!
Hehe, kan være godt med litt motivadjon til å få gjort unna;)

Sovet helt fantastisk :) fra 23 til 6 i ett strekk :D
Åh nå så jeg jo at du allerede hadde svart meg på deg, hehe! Sååå deilig da!! Så godt sover ikke min enda, men går liksom veldig greit for det. Kunne vært mye verre, for å si det spnn!

Hei å hå :) håper det går bra med dere alle :)
Her har det vert noen hektiske dager å kvelder så har rett å slett ikke fått tid til å komme innom :o håper på roligere dager å kvelder nå snart :D jeg har ikke glemt dere ;)
Hei på deg:) vi har nok alle godt av å koble av litt innimellom :) håper dere får noen roligere dager nå da:)

Hehe. De er nå søte når de holder på slik også. Hun her har tidenes største furteleppe og jeg kan ikke noe for det men smiler hver gang . Hehe

God morgen og god fredag alle sammen :) håper dere hard sovet godt

Noen planer for dagen /helgen?
God morgen :)

Hatt en travel natt så er dausluten :p
Mannen er på EU kontroll med bilen å håper det går fint :)
Ellers så blir det bryllups messe på meg på søndag visstnok :) er flere år til jeg skal men ei venninne ville så gjerne å ble så ivrig så da blir det det likevel :D

Ellers lite planer :) du da?

Ja, det er det:) sovet godt dere og eller?
Glemmer ofte å fylle helt til varsellampa lyser jeg... :( ikke lurt!
Hehe, kan være godt med litt motivadjon til å få gjort unna;)
Føler at motivasjon er nødvendig for å få det ordentlig :P rydder jo litt hver dag, men har en tendens til å bli rotete igjen med en gang :P

Ja, jeg kan også være sånn og venter til siste sekund...har hittil aldri gått helt tom da :O

Åh nå så jeg jo at du allerede hadde svart meg på deg, hehe! Sååå deilig da!! Så godt sover ikke min enda, men går liksom veldig greit for det. Kunne vært mye verre, for å si det spnn!
Ja absolutt! Føler meg heldig så lenge han sovner igjen etter mating - verre når man må opp av sengen for å bysse :/

God morgen :)

Hatt en travel natt så er dausluten :p
Mannen er på EU kontroll med bilen å håper det går fint :)
Ellers så blir det bryllups messe på meg på søndag visstnok :) er flere år til jeg skal men ei venninne ville så gjerne å ble så ivrig så da blir det det likevel :D

Ellers lite planer :) du da?
Får få i deg en god frokost da ;)

Spennede med EU kontroll - satse på at det går uten styr:)

Oj, bryllupsmesse- kan være morsomt det ^-^ få inn litt inspirasjon og ting :)

Koselig med besøk :)

Er desverre overskyet og litt regn her om dagen:/
Men må trille uansett for har blitt så lite pga kulda;)
Samme her :) var fantastisk vær i går, sa var ute - hadde ikke vogn så ble bæresele; var oss overtalt og skummelt å gå, men ut skulle vi :P

Grått her og..

Back
Topp