Skravletråd

God morgen.
Bra her. Åh, hvorfor det da tror du? Jernmangel? Har det for travelt? Sover urolig?:)
Kjekt med treff:)
jeg tenker det pga mindre søvn kan jeg vel si :) blodprøvene er fine.. er vel bare sånn det er :) ja det var hyggelig med treff..Det er opp til oss fra nå av så for se hva det blir til :)

Hatt en god natt :)

I går fikk jeg nesten ikke gjort noe, han ville ha oppmerksomhet nesten hele tida. Så håper på en bedre dag!

Må:
På kjøpesenter og kjøpe bånd til dåpskjolen og kjøpe nytt batteri til babycallen.

På matbutikk og kjøpe brus, kaffe etc til dåpen, samt ingredienser til snickerskake.

Rydde ut av gjesterommet og vaske der.

Vaske noen puter og sengeklær.

Generelt rydde i huset.

Derfor er det litt dumt at jeg sitter i sofaen med telefonen og ser på TV, mens lillegutt faktisk sover ved siden av meg! :p Burde jo kanskje fått gjort litt av tingene på lista ;)

hehe fort gjort å bare bli sittende når en burde ha gjort noe annet ;) hvor lenge er det til dåpen nå da? det står sikkert her en plass da :)

Mhm! Ser ut som de er ubehagelig korte.. Får de jo igjen men kjennes stramt ut oppe ved skuldrene!
Hvilken str bruker dere?
Vi bruker fremdeles 62, men noe av det begynner å bli litt trangt.. Pysj bruker vi 68 på allerede :)

Vi bruker fremdeles 62, men noe av det begynner å bli litt trangt.. Pysj bruker vi 68 på allerede :)

Vi får prøve :) hvilken str bruker dere strømpebukser? Synes de fra h&m er utroolig lange men liten i selve foten :P 50/56 passer i lengden men foten er bitteliten. 62/68 er for lang mens foten er passe eller litt liten :P ulogisk :P

hehe fort gjort å bare bli sittende når en burde ha gjort noe annet ;) hvor lenge er det til dåpen nå da? det står sikkert her en plass da :)
Dåpen er på søndag.

Har i allefall fått handlet det meste nå, gjenstår bare mat. Og vasket litt klær, men huset står virkelig på hodet :p

Back
Topp