Bodyene i 62 begynner å bli små![]()
Vi har brukt 68 ganske lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bodyene i 62 begynner å bli små![]()
Da kjenner hun sikkert svigermor. Hun jobber også der
Åh, da får jeg bla meg igjennom en gang til og se!
Nei, hun er ikke sykepleier. Mener hun er hjelpepleier, eller no sånt..Åh,artig! Det gjør hun nok da.Sykepleier hun også?
OkNei, hun er ikke sykepleier. Mener hun er hjelpepleier, eller no sånt..![]()
Helt sikkert! Hun har jobbet der noen år nå så tror hu har god kjennskap til folk rundt på de forskjellige avdelingene. Har jeg inntrykk avOkHar søskenbarn som også jobber på solheim så da vet hun sikkert hvem hun er også
![]()
OKHelt sikkert! Hun har jobbet der noen år nå så tror hu har god kjennskap til folk rundt på de forskjellige avdelingene. Har jeg inntrykk av![]()
Mhm! Ser ut som de er ubehagelig korte.. Får de jo igjen men kjennes stramt ut oppe ved skuldrene!Tida flyr!! :O
Vi har brukt 68 ganske lengekan bruke noe i 62 enda, men det meste er for lite
store jenta mi
![]()
jeg tenker det pga mindre søvn kan jeg vel siGod morgen.
Bra her. Åh, hvorfor det da tror du? Jernmangel? Har det for travelt? Sover urolig?
Kjekt med treff![]()
Hatt en god natt
I går fikk jeg nesten ikke gjort noe, han ville ha oppmerksomhet nesten hele tida. Så håper på en bedre dag!
Må:
På kjøpesenter og kjøpe bånd til dåpskjolen og kjøpe nytt batteri til babycallen.
På matbutikk og kjøpe brus, kaffe etc til dåpen, samt ingredienser til snickerskake.
Rydde ut av gjesterommet og vaske der.
Vaske noen puter og sengeklær.
Generelt rydde i huset.
Derfor er det litt dumt at jeg sitter i sofaen med telefonen og ser på TV, mens lillegutt faktisk sover ved siden av meg!Burde jo kanskje fått gjort litt av tingene på lista
![]()
Vi bruker fremdeles 62, men noe av det begynner å bli litt trangt.. Pysj bruker vi 68 på alleredeMhm! Ser ut som de er ubehagelig korte.. Får de jo igjen men kjennes stramt ut oppe ved skuldrene!
Hvilken str bruker dere?
62 her nåMhm! Ser ut som de er ubehagelig korte.. Får de jo igjen men kjennes stramt ut oppe ved skuldrene!
Hvilken str bruker dere?
Ikke så mange, mange har meldt avbud. Blir 21 og 2 spedbarn. Kunne vært over 40!Hvor mange er dere i dåpen?
Vi bruker fremdeles 62, men noe av det begynner å bli litt trangt.. Pysj bruker vi 68 på allerede![]()
62 her nåbruker nok det noen uker til tenker jeg
![]()
Dåpen er på søndag.hehe fort gjort å bare bli sittende når en burde ha gjort noe annethvor lenge er det til dåpen nå da? det står sikkert her en plass da
![]()
Så omtrent halvparten av det som var tenkt da.Ikke så mange, mange har meldt avbud. Blir 21 og 2 spedbarn. Kunne vært over 40!
Gleder meg mest, men har nok planlagt meg litt over hodet med tanke på kaker og sånt, spørs om noe droppes med hensyn av tid.Så omtrent halvparten av det som var tenkt da.
Gleder deg eller mest stress?