Skravletråd

Nope kun p-pille og mini-pille. Så first time

Hmmmm ja.. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha.. Mannen skal jo egentlig sterilisere seg, men når han ennå ikke har gjort noe med det og det er ett års ventetid må vi ha noe i mellomtiden :P

Hmmmm ja.. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha.. Mannen skal jo egentlig sterilisere seg, men når han ennå ikke har gjort noe med det og det er ett års ventetid må vi ha noe i mellomtiden :p
Ja det bør dere:P
Jeg likte ikke minipilla. styrete og bare blødninger

Trøøøtt. Bare vært tull hele uka, med søvn, idag er det samme leksa. Jeg bruker masse energi og krefter på å få henne til å sove, hun sovner og sover et kvarter og våkner og er ikke i godt humør. Ikke jeg heller. Orker ikke lage mat engang, jeg har ikke spist noe før middag kl 18 flere dager, har ikke energi til å lage noe som helst. Idag har jeg hittil verken drukket eller spist noe. Burde vel lage matpakke, men om kvelden orker jeg ikke å gjøre noe og om morran lager jeg til 2-åringen, men noen ekstra brødskiver føles som et maraton. Sånn er det. Nok klaging.

Håper jeg får garn i posten idag så jeg kan få bedre tanker i hodet :) Fått ordrebekreftelse, men ikke beskjed om at varene er sendt, men husker ikke om de pleier å sende annet enn ordrebekreftelse.

Trøøøtt. Bare vært tull hele uka, med søvn, idag er det samme leksa. Jeg bruker masse energi og krefter på å få henne til å sove, hun sovner og sover et kvarter og våkner og er ikke i godt humør. Ikke jeg heller. Orker ikke lage mat engang, jeg har ikke spist noe før middag kl 18 flere dager, har ikke energi til å lage noe som helst. Idag har jeg hittil verken drukket eller spist noe. Burde vel lage matpakke, men om kvelden orker jeg ikke å gjøre noe og om morran lager jeg til 2-åringen, men noen ekstra brødskiver føles som et maraton. Sånn er det. Nok klaging.

Håper jeg får garn i posten idag så jeg kan få bedre tanker i hodet :) Fått ordrebekreftelse, men ikke beskjed om at varene er sendt, men husker ikke om de pleier å sende annet enn ordrebekreftelse.

Uff så slitsomt! Håper det bedrer seg snart!
Men du må huske å spise da :) Viktig :)

åhh, der ja. Mamma har jobbet der, men nå på solheim.

hihi<3yes har det. skrytebildetråden er det et av henne + noen i bildetråden som er tatt hos fotograf
Da kjenner hun sikkert svigermor. Hun jobber også der :)
Åh, da får jeg bla meg igjennom en gang til og se!

Back
Topp