Ja gleder meg veldigSå utrolig deilig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gleder meg veldigSå utrolig deilig da![]()
Åå hærlig!Bare en liten ferie og for kosen sin del
Vi skal blant annet på junibacken og dyreparken. + muligens et museum mannen snakket om...husker ikke i farten...naturhistorisk kanskje..hmm..men var noe med masse dinosaurer i alle fall.
Ellers håper jeg det kan bli litt shopping og god mat.
Så blir det kos på hotellet som har badebasseng![]()
Ja det blir kosÅå hærlig!
Naaw for en søtingJa det blir kos
Oliver James gleder seg masse. Har visst han hvor vi skal. Han har ny koffert og har fått lommepenger av besteforeldreKry liten gutt
![]()
Uff, er det så dårlig med brøyting hos dere også? Syns veldig synd på deg som MÅ ut å gå på dette føretBahh skjønner ikke hvorfor ikke de kan måke veien skikkelig? Helt håpløst å gå ute her nå med så mye snø i veien og søskenvogn.. Hjelpes. Gleder meg til VÅR og SOMMER og SOL og bar vei.. LEI.
Uff, er det så dårlig med brøyting hos dere også? Syns veldig synd på deg som MÅ ut å gå på dette føret![]()
Liker jo vinteren litt jeg daJaa takk, vil ikke ha snø mer jeg nå.Sommer takk
![]()
Liker jo vinteren litt jeg damen det trenger jo ikke å komme så mye snø på en gang!
Det skjønner jeg godtJa gleder meg veldig![]()
Det er jo kjempe braNå har vi veid og han er 4600opp 450 g på to uker
![]()
![]()
UffBahh skjønner ikke hvorfor ikke de kan måke veien skikkelig? Helt håpløst å gå ute her nå med så mye snø i veien og søskenvogn.. Hjelpes. Gleder meg til VÅR og SOMMER og SOL og bar vei.. LEI.
Uffda er det slitsomt ja
![]()
Hvilken vogn har du?Ja det er litt håpløst for vogna sklir bare rundt i snøen![]()
Jul og påske må det være snøHihi jeg liker best snø i julaSå kan den egentlig gå sin vei
![]()
JaaaDet er jo kjempe bra![]()
Hvilken vogn har du?