De sier hvertfall at det kan hjelpe med kosthold å mindre sukkerSå bra
Ja det kan være. Bonus her har også det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier hvertfall at det kan hjelpe med kosthold å mindre sukkerSå bra
Ja det kan være. Bonus her har også det
Det vill jeg tro jaJa stod en del på kjøkknet for å si det sånn![]()
Ja heldigvis![]()
Aha...her liker hun nattlampen godttVi å men nytter ikkeHehe
har døren på gløtt bare
men men det er ett lite offer å gjøre
![]()
Nei, helt enigDe sier hvertfall at det kan hjelpe med kosthold å mindre sukkernå er det ikke sp mye sukker her nå men skader ikke å prøve å kutte enda mer ned
![]()
Det vill jeg tro ja![]()
Jeg fikk beskjed om at mine kommer fredag. Men vi får håpe før ja!Det gjør jeg også, håper det kommer i dag..
Ja, kjipt det. Har 24 kr på kontoen liksomOi. Det var lenge mellom utbetalingene. !!
Kjedelig det damhm.. ønsker meg egentlig babycall med kamera for jeg løper opp og ned hele tiden når hun sover oppe og jeg er nede.. og vi har gammelt hus som knirker så ofte vekker jeg henne![]()
Kanskje det har noe med alderen å gjøre? Hun er blid heldigvis, men sparker vilt rundt segUff slik hadde vi det i hele gårikke noe gøy i det hele tatt :/
Oj hvor dere skal ?Yes
Denne uken er det kun 1 kake
Også reiser vi jo på tur på tors.
Første flytur på snuppa...*spent*
KanskjeKanskje det har noe med alderen å gjøre? Hun er blid heldigvis, men sparker vilt rundt segvirker stressa
JeppKanskjevåre to følger hverandre fint hvertfall
Hehe i såfall så jommer hun til å sove mye i morgen.. Han sovnet 10 i går kveld å sover jammen enda
![]()
Kjedelig det dasikkert lurt med babycall da ja. Her sover hun i samme rom eller i rommet ved siden av. Idag vil hun visst ikke sove da så da trenger jeg ikke sjekke
En morgen hadde mannen hatt henne og så hadde hun teppet over hodetsånne ting gjør at jeg blir hysterisk lenge etterpå
StockholmOj hvor dere skal ?![]()
Åh så gøyStockholm![]()
Bare en liten ferie og for kosen sin delÅh så gøyhva skal dere der?
Så utrolig deilig daBare en liten ferie og for kosen sin del
Vi skal blant annet på junibacken og dyreparken. + muligens et museum mannen snakket om...husker ikke i farten...naturhistorisk kanskje..hmm..men var noe med masse dinosaurer i alle fall.
Ellers håper jeg det kan bli litt shopping og god mat.
Så blir det kos på hotellet som har badebasseng![]()