Skravletråd

mhm.. ønsker meg egentlig babycall med kamera for jeg løper opp og ned hele tiden når hun sover oppe og jeg er nede.. og vi har gammelt hus som knirker så ofte vekker jeg henne :p
Kjedelig det da :) sikkert lurt med babycall da ja. Her sover hun i samme rom eller i rommet ved siden av. Idag vil hun visst ikke sove da så da trenger jeg ikke sjekke ;)

En morgen hadde mannen hatt henne og så hadde hun teppet over hodet :( sånne ting gjør at jeg blir hysterisk lenge etterpå

Kanskje det har noe med alderen å gjøre? Hun er blid heldigvis, men sparker vilt rundt seg :o virker stressa
Kanskje :) våre to følger hverandre fint hvertfall :p Hehe i såfall så jommer hun til å sove mye i morgen.. Han sovnet 10 i går kveld å sover jammen enda :o

Kjedelig det da :) sikkert lurt med babycall da ja. Her sover hun i samme rom eller i rommet ved siden av. Idag vil hun visst ikke sove da så da trenger jeg ikke sjekke ;)

En morgen hadde mannen hatt henne og så hadde hun teppet over hodet :( sånne ting gjør at jeg blir hysterisk lenge etterpå

Det hadde jeg blitt også.. :( Også er jeg redd hun snur seg og ikke får snudd seg tilbake eller sagt i fra om det..

Åh så gøy :D hva skal dere der?
Bare en liten ferie og for kosen sin del:)

Vi skal blant annet på junibacken og dyreparken. + muligens et museum mannen snakket om...husker ikke i farten...naturhistorisk kanskje..hmm..men var noe med masse dinosaurer i alle fall.
Ellers håper jeg det kan bli litt shopping og god mat.
Så blir det kos på hotellet som har badebasseng :)

Bare en liten ferie og for kosen sin del:)

Vi skal blant annet på junibacken og dyreparken. + muligens et museum mannen snakket om...husker ikke i farten...naturhistorisk kanskje..hmm..men var noe med masse dinosaurer i alle fall.
Ellers håper jeg det kan bli litt shopping og god mat.
Så blir det kos på hotellet som har badebasseng :)
Så utrolig deilig da :D

Back
Topp