Vereri90
Glad i forumet
Hehe. Godt mannen kan steppe inn om nødvendig.Ja det er det...men men...Det går...har hun nå der hengende i puppen
Om hun er urolig går heller mannen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Godt mannen kan steppe inn om nødvendig.Ja det er det...men men...Det går...har hun nå der hengende i puppen
Om hun er urolig går heller mannen![]()
åhh så koselig daJa vi hadde dåpsammen med broren min sin sønn. Det var kjempekoselig
![]()
Det er litt hvertfallikke mye må jeg simen har strikket ett par votter til lillegutt etter fødsel.. håper å få strikket litt mer snart
![]()
Det er bra. Blir ikke dåp før 13. Mars her. Februar skjer det så mye annet også er det en prest som er i forskjellige kirker i nes så hadde ikke så mange datoer å velge iTusen takkvi hadde en veldig fin dag!
![]()
Det er litt hvertfall![]()
![]()
Uff slik hadde vi det i hele gårVar en som tok 20 minutters dupp. Wow! zzZzZz![]()
Håper å detJa og det er veldig koselig, håper du får det til da![]()
Hjelpes megBakte til dåp faktisk, til guttSkulle ha kransekake + hvit dame dåpskake. Begge med personlige detaljer som bilde, en rangle som var favorittleke, hunden i familien osv. Så det tok tid!! Kransekaken ble pyntet med roser nedover i samme farger som selve dåpskaken.
Så var det en minni mouse kake og cup cakes til barnebursdag.
Takk takkTakk for detha en fin dag
![]()
Ok hehe..da blir ikke det så lett neiPå senga faktiskder kan jeg bare sove nå for mini våkner om det er lys
Hehe
Ren,naturlig og hjemmelaget mat for glade og rolige barn heter denHet den ren og naturlig mat????
Høres ut som noe som jeg burde hatt i hus![]()
Tømmes fort jaDet er jammen ikke jeg heller![]()
Så braTusen takk, det gikk supert![]()
Jeg fant å den er bestilltRen,naturlig og hjemmelaget mat for glade og rolige barn heter den
Av Monique Forslund
Ja stod en del på kjøkknet for å si det sånnHjelpes meg![]()
Så braJeg fant å den er bestillt![]()
håper det kanskje hjelper litt på adhden
![]()
Vi å men nytter ikkeOk hehe..da blir ikke det så lett nei
Her har vi nattlampe![]()
Ja det koster!!Jahvertfall med tannlege besøk og frisør
![]()