• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Flere enn meg som er bekymret for alt, hele tiden? Seriøst, det er alltid noe.

Alltid noe å bekymre seg for, alltid!!
Ja, tenker på babyrelatert. Sukk :) slitsomt.. Hvis pappaen tar henne en natt så bråvåkner jeg midt på natten og kaster meg opp av senga fordi hun ikke har våknet på en stund og jeg får sjokk :p men jeg har henne jo ikke der. Så er det hvor mye som spises, at bakhodet blir flatt, ørene brettes, tenk om storesøster får med forkjølelse hjem fra bhg :p , tenk om det blir kaldt i morgen så jeg blir innestengt, husk å ta tran, burde jeg fortsatt med minifom, må huske å kjøpe nye bukser, passe på at hun ikke ligger for nærme kanten i vogna om natta.. tror jeg må ha en eller annen bekymringslidelse :p !!!!!

Ja, tenker på babyrelatert. Sukk :) slitsomt.. Hvis pappaen tar henne en natt så bråvåkner jeg midt på natten og kaster meg opp av senga fordi hun ikke har våknet på en stund og jeg får sjokk :p men jeg har henne jo ikke der. Så er det hvor mye som spises, at bakhodet blir flatt, ørene brettes, tenk om storesøster får med forkjølelse hjem fra bhg :p , tenk om det blir kaldt i morgen så jeg blir innestengt, husk å ta tran, burde jeg fortsatt med minifom, må huske å kjøpe nye bukser, passe på at hun ikke ligger for nærme kanten i vogna om natta.. tror jeg må ha en eller annen bekymringslidelse :p !!!!!

Synes det høres veldig kjent ut! Og tror også at det er ganske normalt serru :p Nå har jo dere hatt en rimelig røff start, det trenger vel ikke å hjelpe! Jeg ble ekstrem etter første... Og kjenner det absolutt ikke har blitt bedre med nr 2. Driver konstant å ser for meg scenario når vi gjør ting som definitivt ikke er av den hyggelige sorten. Feks når hun ligger på stellebordet kan jeg se for meg at hun faller ned, slår hodet så hardt at hun dør.. Så n holder jeg på hele tiden.. Men også bekrymret for mer "reelle" ting som at hun er så tett i nesa, enn hvis hun har RS og blir kjempe dårlig? Stimulerer jeg henne nok og på rett måte? Får hun sovet nok? Nok mat?

Her var han visst trøtt. Sovnet litt etter 23, spiste litt mat vi la oss rundt 1 og sov til nå! :o

Og selv nå var det jeg som vekket ham, da ene puppen føltes tung og full :P

Erik var veldig urolig i hele går, og kunne bare drømme om å legge han før jeg la meg.. Men han sov faktisk fra 23.30-8.15 uten mat! Og slumrer litt her ved siden av meg etter litt pupp ;)

Skal til fysio på helsestasjonen for å kontrollsjekke skulderen etter kragebeinsbruddet. Tror alt er fint, men greit med sjekk. Så trilletur med barselsgruppa og sirkeltrening i kveld!

Erik var veldig urolig i hele går, og kunne bare drømme om å legge han før jeg la meg.. Men han sov faktisk fra 23.30-8.15 uten mat! Og slumrer litt her ved siden av meg etter litt pupp ;)

Skal til fysio på helsestasjonen for å kontrollsjekke skulderen etter kragebeinsbruddet. Tror alt er fint, men greit med sjekk. Så trilletur med barselsgruppa og sirkeltrening i kveld!
Blir en aktiv dag på dere :)
Greit at de følger opp skulderen hans da - alltid greit med bekreftelse!

Så bra han sov så godt :) lykke til på kontroll :) godt å få det sjekket :)

Oi, det var lenge ja! Herlig!

Åh masse lykke til:)
Aktiv dag på dere i dag da. Kose dere:)

Back
Topp