Vereri90
Glad i forumet
Ja. Også ser jeg det ikke før jeg legger ut. HahaHaha du er ikke alenedisse telefonene vill jammen skrive mye rart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Også ser jeg det ikke før jeg legger ut. HahaHaha du er ikke alenedisse telefonene vill jammen skrive mye rart
![]()
Det kan jeg tenke megVeldig god men sykt mektig![]()
Ikke jeg hellerJa. Også ser jeg det ikke før jeg legger ut. Haha
Har ikke testa endaFikk du det til?![]()
Vi skal ha nesten det samme - bare med kjøttboller
Er litt usikker på om jeg skal spise blomkålen.. Mener lille fikk luft i magen av det sist.
Det er sant daIkke jeg hellerjaja det fører hvertfall til en god latter innimellom
![]()
Hehe var det?Sitrusduftende gryte i tomatsaus :/ haha får se om det er noe godt![]()
Ja det gjør detJepp :/ smører ikke bare tørker godt :/ alt havner jo der :/
Ble litt her og, så så fristende utSpiser ikke mye av det, men mener det gikk greit sist... Har holdt på med så mye matstyr at jeg husker nesten ikke.. Men nå går det veldig mye bedre... Hun har styrt litt i går og i dag, mistenker veldig at det er smågodtet hun ikke er helt happy med![]()
Ble litt her og, så så fristende ut![]()
Synes det er vanskelig å finne ut hva de reagerer på - er ikke som man spiser det samme hver dag liksom..
Så braEtter hun bikka 8 uker var det som en bryter ble slått av.. Minimalt med magevondt.. Etter uker med hyling og vræling! Så nå sjangser jeg mye merog oftest går det helt fint!
Så bra![]()
Vi har utsatt litt å prøve å introdusere ting vi vet han reagerer på, som melk
Snuppa sovnet nå i egen seng, spent på hvor lenge hun soverpleier ikke ta kveld før 23 så regner med hun våkner igjen
![]()
Spennende! Sovna hun helt selv?
Tenker å prøve snart vi og! Men nå har hun tendens til å sove fra 17-17.30 til 20-21..men påfølgende 2 timer sprell våken!
Uff daJa det gjør detskikkelig hissig her nå syns jeg
![]()
Nja, hun spiser i senga til hun nesten sover så ligger hun og koser med kluten til hun sovner helthun har også våkenperiode fra 20-23 ca men idag var hun våken nesten fra 15-20 så tenkte å prøve
![]()
Går nok bort, går litt opp og nedUff da![]()