Ja må vaske ofte, legger seg melk i valkene som stinker
Smører ikke noe enda, må bare huske å tørke godt![]()
Vasker også bare med vann men nå er det så rødt, ser nesten eksem-aktig ut :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må vaske ofte, legger seg melk i valkene som stinker
Smører ikke noe enda, må bare huske å tørke godt![]()
Min er det.. Er så vanskelig å få vasket og tørket ordentlig. Samme med bak øret - er bare påpasselig med å få renset ordentlig med vann, ikke noe utover det![]()
I dag blir det hjemmelaget lasagne med salat![]()
Nam det er også veldig godtNam! Hjemmelaget hamburger med pommes frites her![]()
Nam det er også veldig godt![]()
Tror kanskje vi lå ha det snart. For er kjempe lenge sidenMm, veldig lenge siden vi har hatt det nå![]()
Kjøttkaker i brun saus, poteter, gulrot og blomkål![]()
Vi skal ha nesten det samme - bare med kjøttbollerKjøttkaker i brun saus, poteter, gulrot og blomkål![]()
Hehe ja jeg har å funnet masse gøy derJa. Ebay er genialt når man skal ha slike ting. Er velsig mye der.
Fikk du det til?Hihi,jeg får prøve![]()
Den var helt greiVar den bra?![]()
Mye brukbart der og mye skvipHehe ja jeg har å funnet masse gøy der![]()
Mmmm.
Prøv å få litt under nesenHøres logisk ut.. Men blir oftest til at jeg får dråper på fingrene og da vil det ikke ned i øyne eller nese
Får prøve igjen etterpå
Sitrusduftende gryte i tomatsaus :/ haha får se om det er noe godtMiddag i dag?
Jepp :/ smører ikke bare tørker godt :/ alt havner jo der :/Flere små som er røde i dobbelthaken?smører dere med noe?
Haha du er ikke aleneMye brukbart der og mye skvip
Haha. Blir mye skrive feil når man ikke tenker over at tlf bytter ord noen ganger. Huff. Jeg er ikke så dårlig på rettskriving som det ser ut som til tider![]()
Veldig god men sykt mektigMmmm.