Skravletråd

Jeg har laget 3 flasker i natt. Hun var urolig, men ville ikke ha mat? Sovnet bare fra hele melka.
Skjer her og, av og til. Roer seg ikke før han har fått pupp eller flaske, men da sovnet han stort sett etter 30 sek.

God morgen! Ser det er mange søte små som sover godt, så bra!
Her sovnet hun rett før 22.00 i går, sov til 02.00 så pupp, deretter til 05.00 så pupp og så til 08.00. :)
Nå er det pupp igjen;)

God morgen :) håper dere har hatt en fin natt:)
Her har vesla sovet fra kl 23-06.15. Så nå har hun spist og ligger på meg og sover igjen:D fantastisk. . ;)
God morgen :) så deilig med engod natt.og godt med litt kos :) her sovet fra 00.30 -05 ca ikke så galt :)

God morgen alle :)

Her har vi sovet fra 1 til 7, litt mat og han sier videre :)

Ingen planer i dag utenom at jeg skal sette pizzadeig før mannen kommer hjem fra jobb :)

Håper alle har fått sove godt :)
Så bra da.. Her sov hun fra 00.30 -5 ca. Så ikke like bra natt men godt nok :)
Nam Nam pizza :)

God morgen alle :)

Her har vi sovet fra 1 til 7, litt mat og han sier videre :)

Ingen planer i dag utenom at jeg skal sette pizzadeig før mannen kommer hjem fra jobb :)

Håper alle har fått sove godt :)

God morgen :) håper dere har hatt en fin natt:)
Her har vesla sovet fra kl 23-06.15. Så nå har hun spist og ligger på meg og sover igjen:D fantastisk. . ;)

God morgen! :)
Herlig når de små sover godt :)

Her har hun sovet fra 20-23, mat, og sovet til..... NÅ!! Holdt på å daua når jeg så på klokka! Hadde det ikke vært for at ungen lagde lyd hadde jeg trodd det værste! Nå har hun fått mat og småsnorker i fanget mitt så får vel legge oss igjen :D

Hehe herlig :)

God morgen! Ser det er mange søte små som sover godt, så bra!
Her sovnet hun rett før 22.00 i går, sov til 02.00 så pupp, deretter til 05.00 så pupp og så til 08.00. :)
Nå er det pupp igjen;)
God morgen! Høres ut som en god natt :) Her har hun også sovet bra :) Fra 23 til 5 så 7 og 8 og ti på 10. Sover ennå :)

Back
Topp