Skjer her og, av og til. Roer seg ikke før han har fått pupp eller flaske, men da sovnet han stort sett etter 30 sek.Jeg har laget 3 flasker i natt. Hun var urolig, men ville ikke ha mat? Sovnet bare fra hele melka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer her og, av og til. Roer seg ikke før han har fått pupp eller flaske, men da sovnet han stort sett etter 30 sek.Jeg har laget 3 flasker i natt. Hun var urolig, men ville ikke ha mat? Sovnet bare fra hele melka.
Får lage 10ml neste gangSkjer her og, av og til. Roer seg ikke før han har fått pupp eller flaske, men da sovnet han stort sett etter 30 sek.
Blir 29år i juli...Ble 26 forrige ukedu da?
God morgenGod morgenhåper dere har hatt en fin natt
![]()
Her har vesla sovet fra kl 23-06.15. Så nå har hun spist og ligger på meg og sover igjenfantastisk. .
![]()
Så herligGod morgenså deilig med engod natt.og godt med litt kos
her sovet fra 00.30 -05 ca ikke så galt
![]()
Så bra da.. Her sov hun fra 00.30 -5 ca. Så ikke like bra natt men godt nokGod morgen alle![]()
Her har vi sovet fra 1 til 7, litt mat og han sier videre![]()
Ingen planer i dag utenom at jeg skal sette pizzadeig før mannen kommer hjem fra jobb![]()
Håper alle har fått sove godt![]()
Det er så fantastiskHer har hun sovet fra 20-23, mat, og sovet til..... NÅ!! Holdt på å daua når jeg så på klokka! Hadde det ikke vært for at ungen lagde lyd hadde jeg trodd det værste! Nå har hun fått mat og småsnorker i fanget mitt så får vel legge oss igjen![]()
Ja det er mye bedreSå herliggodt at nettene begynner å roe seg litt
![]()
Det er braJa det er mye bedreså jeg er happy
![]()
Ja merkes godt. Er så koselig med så mye respons ogsåDet er bramerker at de begynner å bli litt større og ting kommer mer på stell. Må si at jeg synes det er godt
![]()
Ho men likevel :/ det er voldsomt lenge uten pengerJa, kommer kanskje an på hvor man bor. Men kjipt![]()
Jøss det har vert lite aktivitet på forumet når jeg kan ligge så pass høyt med så lite innleggGjør noe jeg ikke har gjort på en stund - kjører en update:
Ja. Føler det er en fin tid nåJa merkes godt. Er så koselig med så mye respons ogsåDet føles godt ja!
Uff stakar er du syk? God bedring!Dagens kveldsmat var 2 stk paracet, 1 stk blodfortynnende, 1 stk minipille og 2 glass saft. Ble faktisk mett
Da var det nok ikke det som plagetJeg har laget 3 flasker i natt. Hun var urolig, men ville ikke ha mat? Sovnet bare fra hele melka.
God morgen alle
Her har vi sovet fra 1 til 7, litt mat og han sier videre
Ingen planer i dag utenom at jeg skal sette pizzadeig før mannen kommer hjem fra jobb
Håper alle har fått sove godt![]()
God morgenhåper dere har hatt en fin natt
Her har vesla sovet fra kl 23-06.15. Så nå har hun spist og ligger på meg og sover igjenfantastisk. .
![]()
Her har hun sovet fra 20-23, mat, og sovet til..... NÅ!! Holdt på å daua når jeg så på klokka! Hadde det ikke vært for at ungen lagde lyd hadde jeg trodd det værste! Nå har hun fått mat og småsnorker i fanget mitt så får vel legge oss igjen![]()
God morgen! Høres ut som en god nattGod morgen! Ser det er mange søte små som sover godt, så bra!
Her sovnet hun rett før 22.00 i går, sov til 02.00 så pupp, deretter til 05.00 så pupp og så til 08.00.
Nå er det pupp igjen![]()