Skravletråd

God morgen jenter:) kom oss i seng i 1 tiden og våknet for ikke så lenge siden :) super fornøyd. Hva er planene deres i dag? Her er det 14 - så bli hjemme ihvertfall.. Skulle bestille bryllups invitasjoner i går,i det jeg sendte så jeg en skrive feil :o fy fader.. Det må ordnes så fort de åpner :D hehe
Oi, håper du får fixa feilen :) var i spania dere skulle gifte dere?

Vi sov fra litt før 24 til 03.30, fra ca 4 til kl 6 og fra ca 7 til 7.50 :) en av de bedre nettene for oss :D

Bjeffer :D :D :D

Han sov i 50 min :P ble tidlig start likevel gitt. Sover i vogna si nå :)
Jeez, jeg må lære meg å lese det autocorr skriver og rette det opp - mange absurde setninger siden jeg byttet til SwiftKey ><

Her sov vi videre, liten matpause kl 9 og så sovnet han igjen

God morgen :) 0 grader her også :) var ute å trilla en tur, men det snør sidelengs, så den ble kort :P
Litt usikker nå. På mobilen var jeg opp at det er 2+ men når jeg søker opp på yr.no står det -22 :O

Jeez, jeg må lære meg å lese det autocorr skriver og rette det opp - mange absurde setninger siden jeg byttet til SwiftKey ><

Her sov vi videre, liten matpause kl 9 og så sovnet han igjen
Er det mulig og få en mer sovebaby enn det du har egentlig?? Litt misunnelig kjenner jeg.. ;)

Nam :) skal jammen sjekke om ikke vi har rundstykker i frysen jeg :D
Legg gjerne ut oppskrift :)
Hehe..

Veldig enkelt..
Ca 12 stk i muffinsbrett

500g mel
1/4 ts tørrgjær
1-2 ts salt
4 dl vann

Bland sammen å ha i formene og la stå over natten.. stek i 30-40 min
180 grader på varmluft..

Kan bruke alt av type mel. I dag lager jeg glutenfrie; )

Er det mulig og få en mer sovebaby enn det du har egentlig?? Litt misunnelig kjenner jeg.. ;)
Mamma lo litt av det i går, sa at hvis han var som meg så var han dovendyr. MEN så snart jeg kunne gå, så var jeg høyt og lavt og måtte passes godt på :P hadde visst bånd på meg når vi skulle i parken :P

Hehe..

Veldig enkelt..
Ca 12 stk i muffinsbrett

500g mel
1/4 ts tørrgjær
1-2 ts salt
4 dl vann

Bland sammen å ha i formene og la stå over natten.. stek i 30-40 min
180 grader på varmluft..

Kan bruke alt av type mel. I dag lager jeg glutenfrie; )
Takk :D må prøves :D

Åå den var fin <3 for et kupp!
Angrer for at jeg ikke kjøpte flere vesker da vi var på outlet i NY.. Kjøpte en hvis MK cluch, lommebok og klokke. Syntes jeg hadde brukt nok penger (sambo kjøpte klokka da), så det ble ingen stor veske :(
Var dere på woodberry common?

Mamma lo litt av det i går, sa at hvis han var som meg så var han dovendyr. MEN så snart jeg kunne gå, så var jeg høyt og lavt og måtte passes godt på :P hadde visst bånd på meg når vi skulle i parken :P
Hehe :D mulig du får igjen på andre områder ja ;) jeg var visst sovebaby også. Sov fra 21 til 09 :P

Back
Topp