Flink du erJaaaaa![]()
Godt noen orker ting i dag, eneste produktive eg har gjort i dag er å lære hunden en ny kommando, Hehe kosedag delux!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erJaaaaa![]()
Flink du er![]()
Godt noen orker ting i dag, eneste produktive eg har gjort i dag er å lære hunden en ny kommando, Hehe kosedag delux!
Alaskan huskyHvordan hund har dere?![]()
Ååe de er så skjønneJa bedlington terrier![]()
Takk deres ogÅåe de er så skjønne![]()
Ja, men det er allerede så sykt mye klesvask fra før avHehe nei, ligg på håndkle eller noe dere kan bytte?![]()
Fytti h... det var grusomt å kjøre ned fra fjellet! Sambo sa han hadde kontroll, men jeg ble så redd ar jeg begynte å gråte :/
Hadde lovt guttaFlink du er
Ikke så glatt, men snø og vind.. Kjempedårlig siktVar det så glatt ja? Merket det godt
?
huffamei, det er så ekkelt. hvor lenge måtte dere kjøre sånn?Ikke så glatt, men snø og vind.. Kjempedårlig siktjeg så ingenting jeg :/
Helt forferdelighuffamei, det er så ekkelt. hvor lenge måtte dere kjøre sånn?
Godt dere er trygt hjemme<3
Så braSånn, fått registrert dåpen![]()
huff, dobbelt av tiden da...men ja viktig å ta det rolig da. kunne lett begynt å gråte selv i samme situasjon.Helt forferdeligbruker vanligvis ca 30 min ned til motorveien. I dag brukte vi en time :/ var bedre på E6 heldigvis
merker godt at jeg blir mer redd når det er bebis med i bilen ja <3
Så bratror det blir 20.03 for oss. Vanskelig å finne en dato folk er hjemme på
og så er den datoen min (avdøde) bestemors bursdag <3
Min bror, mitt søskenbarn, sambos søster og sambos stefarja ikke lett det.
her blir det 13 mars.
åh fint da<3
hvem er faddere?
Hans søster og min søsterMin bror, mitt søskenbarn, sambos søster og sambos stefar
Enn hos dere?
Koselig <3Hans søster og min søster![]()