Skravletråd

Ja de to andre var sånn og, syns det var så deilig at hun her ikke gulpet, men det varte ikke :P jaja pleier å bli bedre med fast føde
Ja akkurat samme her. Så jeg bare venter:P hehe. Ble så sur i natt da hun gulpet skikkelig så det ble helt vått i senga mi:P men hun kan jo ikke akkurat noe for det:P hehe

Er fortsatt ikke helt ryddig her, men nå sitter jeg med ei sovende på puppen og mannen lager pizza så da får det bare være :)

Ja akkurat samme her. Så jeg bare venter:P hehe. Ble så sur i natt da hun gulpet skikkelig så det ble helt vått i senga mi:P men hun kan jo ikke akkurat noe for det:P hehe
Hehe nei, ligg på håndkle eller noe dere kan bytte? :P

Nei, fikk melk sent og hun gikk for mye ned og måtte få tillegg og fikk aldri opp produksjon ordentlig. Så styra med pumping og amming frem til nå. Ble mer ett stress moment enn koselig og det hjalp nok ikke på produksjonen :(
skjønner det blir slitsomt ja.
vært heldig begge ganger med melk her

Min sov fra 8 til 1.15 - da kom mannen hjem fra poker.

Vi sov på sofaen nede, så ble bleieskift og flaske; Nå er han lys våken :P
Ble en lang natt her, hun sovnet ikke før 4 men sov da til 10 og låg med puppen og koste til 12 :)

Det er bra. Virkelig ikke noe god opplevelse og ikke få ammet. Ønsket og få fullammet så har prøvd opplegg i samarbeid med ammehjelpen men hjalp ikke meg desverre:(
Nei det forstår jeg. Heldigvis har man MME:)
Du har prøvd ditt beste:)

Back
Topp