Ja akkurat samme her. Så jeg bare venterJa de to andre var sånn og, syns det var så deilig at hun her ikke gulpet, men det varte ikkejaja pleier å bli bedre med fast føde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja akkurat samme her. Så jeg bare venterJa de to andre var sånn og, syns det var så deilig at hun her ikke gulpet, men det varte ikkejaja pleier å bli bedre med fast føde
oohh så mye godt! jeg vil også kommeHjemmelaget pizza, pølser, sjokoladekake, brownies, eplepai, gele + brus/kaffe/teblir mange! Stor familie
koselig
![]()
Hehe nei, ligg på håndkle eller noe dere kan bytte?Ja akkurat samme her. Så jeg bare venterhehe. Ble så sur i natt da hun gulpet skikkelig så det ble helt vått i senga mi
men hun kan jo ikke akkurat noe for det
hehe
skjønner det blir slitsomt ja.Nei, fikk melk sent og hun gikk for mye ned og måtte få tillegg og fikk aldri opp produksjon ordentlig. Så styra med pumping og amming frem til nå. Ble mer ett stress moment enn koselig og det hjalp nok ikke på produksjonen![]()
Hehe velkommenoohh så mye godt! jeg vil også komme![]()
Det er bra. Virkelig ikke noe god opplevelse og ikke få ammet. Ønsket og få fullammet så har prøvd opplegg i samarbeid med ammehjelpen men hjalp ikke meg desverreskjønner det blir slitsomt ja.
vært heldig begge ganger med melk her
Det gjør viHehe nei, ligg på håndkle eller noe dere kan bytte?![]()
Mamma har laget pasta, så klartSå kos! Hva blir servert?![]()
Ble en lang natt her, hun sovnet ikke før 4 men sov da til 10 og låg med puppen og koste til 12Min sov fra 8 til 1.15 - da kom mannen hjem fra poker.
Vi sov på sofaen nede, så ble bleieskift og flaske; Nå er han lys våken![]()
Nei det forstår jeg. Heldigvis har man MMEDet er bra. Virkelig ikke noe god opplevelse og ikke få ammet. Ønsket og få fullammet så har prøvd opplegg i samarbeid med ammehjelpen men hjalp ikke meg desverre![]()
PastafamilienMamma har laget pasta, så klart![]()
Ja. Og trøsten er ei super fornøyd frøken som jeg nå nyter mat situasjonen medNei det forstår jeg. Heldigvis har man MME
Du har prøvd ditt beste![]()
Det er sånn det skal væreJa. Og trøsten er ei super fornøyd frøken som jeg nå nyter mat situasjonen med![]()
JaDet er sånn det skal være![]()
Åhh de såg god ut, har du bakt i dag?
JaaaaaÅhh de såg god ut, har du bakt i dag?
Mmmm. Så kjempe gode ut!!