Skravletråd

Heldige meg som har en fantastisk sambo som kom hjem med blomster i dag:D han er så flink til det:)

Vedlegg

• 1452899514596.jpg
    1452899514596.jpg
    34,1 KB · Visninger: 7
Er det ikke der Tusenfryd ligger:P?

Ja, lett for det:P
Jo, er ikke så langt derfra :) søsteren min hadde sesongkort der til seg og barna, som storkoste seg :P

Var med en gang sist sommer, men var ikke mye man kan ta som gravid...

Hihi nei det kan anbefales :D gleder meg til sommer og bær i hagen :D
Ironisk nok er mannen allergisk mot det meste i en kul hage (blomster, frukttrær som blomstrer og gress).. Så når jeg ser en fin gave meg muligheter, ser han en dødsfelle :P

God morgen alle ^-^
Håper dere har sovet godt :)

Her la lille seg litt før to (ikke noe uvanlig der), sov til 9 - han kunne sikkert sovet lenger, men fikk han til å ta pupp for de trengte å tømmes. Nå ligger jeg og hører på han og faren snorke videre :P

God morgen alle ^-^
Håper dere har sovet godt :)

Her la lille seg litt før to (ikke noe uvanlig der), sov til 9 - han kunne sikkert sovet lenger, men fikk han til å ta pupp for de trengte å tømmes. Nå ligger jeg og hører på han og faren snorke videre :P
Her har vi hatt en fin natt. Vesla våknet kl 3 for mat og etter å ha ligger litt på puppen tok pappaen over med flaske så jeg kunne sove :)

Det var utrolig deilig:) ja han er så snill og flink :)
Her sover de fremdeles - burde stått opp og gjort noe fornuftig, men ligger fremdeles i senga og koser med pus. Tror hun har følt seg litt satt til side siden lille kom, så greit å få inn litt kosetid :)

Ironisk nok er mannen allergisk mot det meste i en kul hage (blomster, frukttrær som blomstrer og gress).. Så når jeg ser en fin gave meg muligheter, ser han en dødsfelle :P
Hehe så kjedelig, er ikke hage aktuelt da?

Her sover de fremdeles - burde stått opp og gjort noe fornuftig, men ligger fremdeles i senga og koser med pus. Tror hun har følt seg litt satt til side siden lille kom, så greit å få inn litt kosetid :)
Trenger litt oppmerksomhet dyrene også. Merker det på hunden her og:/ prøver gi henne litt tid når vesla sover på kvelden da:)

Back
Topp