Jeg får masse komplimenter når jeg bruker denDet har jeg også hehemorsomt
(Men tror dessverre ikke den passer akkurat nå)
Min mormor som har brodert min, veldig koselig![]()
Så flink mormor du har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får masse komplimenter når jeg bruker denDet har jeg også hehemorsomt
(Men tror dessverre ikke den passer akkurat nå)
Min mormor som har brodert min, veldig koselig![]()
Var kaldt inne og gittOi hjelpes!
Finner den ikke... =/Termin november 2015 norge
Har egentlig alltid vært det her ogCola som er favoritt her![]()
Prøvde å finne den jeg og, men fant ikke.Er dette en hemmelig gruppe eller noe? Finner den ikke når jeg søker :/
Dette skulle egentlig være en sitering,men det fikk jeg visst ikke tilSpør om den facebook-gruppa
![]()
Den står som hemmelig.. Men jeg fikk da søkt den opp jeg :/Finner den ikke... =/
Så rart :/Prøvde å finne den jeg og, men fant ikke.
Jo, er ikke så langt derfraEr det ikke der Tusenfryd ligger?
Ja, lett for det![]()
Ironisk nok er mannen allergisk mot det meste i en kul hage (blomster, frukttrær som blomstrer og gress).. Så når jeg ser en fin gave meg muligheter, ser han en dødsfelleHihi nei det kan anbefalesgleder meg til sommer og bær i hagen
![]()
Så deilig da!Lille sovnet 23:30, våknet for mat kl 7 og sov videre til 10! Fantastisk![]()
Her har vi hatt en fin natt. Vesla våknet kl 3 for mat og etter å ha ligger litt på puppen tok pappaen over med flaske så jeg kunne soveGod morgen alle ^-^
Håper dere har sovet godt![]()
Her la lille seg litt før to (ikke noe uvanlig der), sov til 9 - han kunne sikkert sovet lenger, men fikk han til å ta pupp for de trengte å tømmes. Nå ligger jeg og hører på han og faren snorke videre![]()
SÅ deilig med litt ekstra søvn daHer har vi hatt en fin natt. Vesla våknet kl 3 for mat og etter å ha ligger litt på puppen tok pappaen over med flaske så jeg kunne sove![]()
Det var utrolig deiligSÅ deilig med litt ekstra søvn dasnille pappaen sin det!
Her sover de fremdeles - burde stått opp og gjort noe fornuftig, men ligger fremdeles i senga og koser med pus. Tror hun har følt seg litt satt til side siden lille kom, så greit å få inn litt kosetidDet var utrolig deiligja han er så snill og flink
![]()
Er det på hytta det er så kaldt?Var kaldt inne og gittvi har hatt yttertøy på lenge nå
men nå er det godt og varmt
![]()
Hehe så kjedelig, er ikke hage aktuelt da?Ironisk nok er mannen allergisk mot det meste i en kul hage (blomster, frukttrær som blomstrer og gress).. Så når jeg ser en fin gave meg muligheter, ser han en dødsfelle![]()
Trenger litt oppmerksomhet dyrene også. Merker det på hunden her og:/ prøver gi henne litt tid når vesla sover på kvelden daHer sover de fremdeles - burde stått opp og gjort noe fornuftig, men ligger fremdeles i senga og koser med pus. Tror hun har følt seg litt satt til side siden lille kom, så greit å få inn litt kosetid![]()