Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har begynt med det nå. Desember var hektisk, med mye besøk, jule-gjøremål, og en 6åring hjemmeDet er sant daBlir jo så fort store så man må prøve å nyte mest mulig
Men klart man blir jo sliten hvis det er lite søvn da
sover du litt på dagen?
Så bra! I sengetøyet eller?Vi fant tanna forresten![]()
Vi tok av pynten 3.januar. så skulle mannen ta det ut. For to dager siden hev han det ut på verandaenFått "ribba" juletreet.. nå er det bare lysene igjen. Veldig klar for å få det ut nå![]()
28 februarNår var det dere skulle ha dåp?![]()
Takk det gjorde viGod morgen!
Må kose dere i dag![]()
Det var det åGod morgen!etter en herlig natt med masse søvn er vi snart klare for å treffe noen av Stavanger jentene! Spennende, men blir helt sikkert veldig koselig
![]()
Ja, har begynt med det nå. Desember var hektisk, med mye besøk, jule-gjøremål, og en 6åring hjemmeJanuar har faktisk vært passe heltisk det og, men prøver å prioritere å få meg en liten lur. Sover jo greit på natta da, føler jeg egentlig ikke har noe å klage over. Kunne vært mye verre liksom!
Så bra! I sengetøyet eller?
Vi tok av pynten 3.januar. så skulle mannen ta det ut. For to dager siden hev han det ut på verandaenDer skal det nok ligge til påske tenker jeg
mark my words!
Ikke så lenge til da28 februardere da?
Så braTakk det gjorde vi![]()
Så var det på an igjen med skapetetter Alt vi har styra så ville de ikke ha det likevel
så nå håper jeg noen andre vill ha det å henter det kjapt slik at det kan bli litt ryddigere her
![]()
Det var det å![]()
Så var det på an igjen med skapetetter Alt vi har styra så ville de ikke ha det likevel
så nå håper jeg noen andre vill ha det å henter det kjapt slik at det kan bli litt ryddigere her
![]()
Nei. Hvertfall ikke slik som mnd fyker av gårdeIkke så lenge til daVet ikke ennå
må få unna bursdag før jeg greier å tenke på det..
Krysser fingrene for det jaUff er det mulig.. Håper noen andre henter det raskt![]()
Nei. Hvertfall ikke slik som mnd fyker av gårde![]()
Det hadde vert kjekt jaSynes absolutt detfår treffes igjen! Sa til Nora89 at jeg kan ha det hjemme hos meg så kan de små få ligg på gulvet og sprelle litt
![]()