Hadde flere til 30% også.Heldig du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde flere til 30% også.Heldig du er![]()
Det er ikke behagelig haha...men nå er det et år til neste gang og jeg slipper styre med å ta på selvHehe, ja så du skrev der tidligeremen god bedring uansett
![]()
Vi liker heller ikke sushi.. Du må gjerne komme med tips etter turenKjekt for dere da, men det liker ikke vi...fysjmen andre mat tips tas i mot med takk
![]()
Det skal jeg seff gjøreVi liker heller ikke sushi.. Du må gjerne komme med tips etter turenvi tenker også å dra dit en gang vet du
(aner ikke når da men..)
Har jeg ikke settJuppså satt meg ned med amerikansk lip sync battle x-mS edition
![]()
Må ut å lete her i byenHadde flere til 30% også.
Hadde aldri turt jeg...Det er ikke behagelig haha...men nå er det et år til neste gang og jeg slipper styre med å ta på selv![]()
Supert!Det skal jeg seff gjøre![]()
Fant det på tv2 sumoHar jeg ikke settlille var stuptrøtt, men fikk ikke sovna ordentlig. Stort behov for trilletur, men for kaldt ute.. Hva gjør man? Jo, triller i parkeringskjelleren
ikke den beste lufta der, men var bare noen minutter
![]()
Gjør det. eller jeg kan kjøpe for deg hahaMå ut å lete her i byen![]()
Nei hehe...ser denHadde aldri turt jeg...
Han sov en times tidFant det på tv2 sumoler så tårene triller
Hehe parkeringskjeller fungerer det. Tok det på storsenteret i går, gikk rundt mer fordi jeg kunne![]()
Hehe, må nok se de førstGjør det. eller jeg kan kjøpe for deg haha
Nei hehe...ser denbryn er jo en lek i forhold...
Åja, det tror jeg på! Blir svett av å tenke på det4 middagsbesøker denne uken kjenner jeg er litt pes;O![]()
Hehe jaja seff. bare tøyser jegHehe, må nok se de først
Tørr ikke permanent bryn heller![]()
![]()
Men fungerer kun med bil tilgjengelig :/Han sov en times tidkjøpesentertur var lurt ja
![]()
og alle her...kunne man bare gått bort på middag,,,men menÅja, det tror jeg på! Blir svett av å tenke på det![]()
HihiHehe jaja seff. bare tøyser jeg
Ikke? genialt da![]()
Haha, da må du bare liggeMen fungerer kun med bil tilgjengelig :/
Hadde tenkt å legge ned plutten og finne meg litt mat, så skjedde dette