God morgenGod morgensovet godt?
Dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgensovet godt?
Hehe, deilig å legge seg igjenHehevar akkurat ute for å skifte bleie ; kom et brak som jeg tenker det var greit å få unna.
Men er nå tilbake under dyna ><
Og vi ligger til sengs enda... Du er flink assaHaha ja må jo dettil og med fått ryddet kjøkkenet, tatt ut av oppvaskmaskinen , satt på en maskin med klær å brettet det som var ferdig
slipper jeg å tenke mere på det hvertfall
nå er det bare å få alle barn kledd å i bilen å så handler vi på vei hjem å
![]()
Gøy å se likevelVet det ikke har *noe * å si denne måneden, men kjører update likevel
Og denne gangen har vi enda en til, som har sneket seg opp![]()
Så deilig med litt søvn daGod morgenJA har sovet kjempegodt! Lille har sovet fra 23-02.30 og fra ca 03-06. Våkna igjen 07.30 og sover nå på meg (har nesten ikke spist noe
)
Dere da?
Veldig! Spesielt når dynen fremdeles er varm - da er det ekstra vanskelig å motståHehe, deilig å legge seg igjen![]()
Hehe, ja det egentlig det. klarer ikke helt å la vær hellerGøy å se likevel![]()
Herlig med sovebarnSå deilig med litt søvn da![]()
Her kan jeg bare anta at han har fått dovendyrgenene mine - sov fra 1 til 7, fikk i seg litt mat og sover nå videre :O
ÅåjaVeldig! Spesielt når dynen fremdeles er varm - da er det ekstra vanskelig å motstå![]()
Gøy å følge med på novemberjenteneHehe, ja det egentlig det. klarer ikke helt å la vær heller
God morgenVi har sovet greithun sov fra 23-03,3-6 og flaske nå men sovnet igjen. Storebror sover enda også
Storebror skal være med kompisen hjem fra bhg så det gleder han seg til![]()
Ååh så braHerlig med sovebarnblir bedre her også
mye mindre magevondt. Men nå ligger han og stønner og vrir seg, så er nok noe stort på gang
![]()
Nei, det magestyret var ikke en morsom periode.. Vondt for alle mann :/ ikke helt ferdig, men myye bedreÅåh så braer så vanskelig å få slappet av når man ser de har det vondt :/
Lillegutt fikk vaksinene sine i går, mulig det er derfor han er litt utslått?
Han fikk rotavaksine og den for hep-B.Nei, det magestyret var ikke en morsom periode.. Vondt for alle mann :/ ikke helt ferdig, men myye bedre![]()
Ja, det er vel en kjent bivirkningmin fikk magevondt selvfølgelig (på lillejulaften :/ )
Edit: hvilke vaksiner tok han?
Ja det er det her åJa, det kan også fungere fint![]()
Tidlige kvelder er et ukjent konsept i dette huset![]()
HerligOg vi ligger til sengs enda... Du er flink assa![]()
Det har vare blitt sånn med så mange barnFrøken effektivitet slår til igjen! Blir så imponert![]()
Hehe men det er så kaldt så er nok lurt detHehevar akkurat ute for å skifte bleie ; kom et brak som jeg tenker det var greit å få unna.
Men er nå tilbake under dyna ><