Skravletråd

Haha ja må jo det :p til og med fått ryddet kjøkkenet, tatt ut av oppvaskmaskinen , satt på en maskin med klær å brettet det som var ferdig :) slipper jeg å tenke mere på det hvertfall :) nå er det bare å få alle barn kledd å i bilen å så handler vi på vei hjem å :D
Og vi ligger til sengs enda... Du er flink assa :D

God morgen :) JA har sovet kjempegodt! Lille har sovet fra 23-02.30 og fra ca 03-06. Våkna igjen 07.30 og sover nå på meg (har nesten ikke spist noe :P )

Dere da?
Så deilig med litt søvn da :)

Her kan jeg bare anta at han har fått dovendyrgenene mine - sov fra 1 til 7, fikk i seg litt mat og sover nå videre :O

Så deilig med litt søvn da :)

Her kan jeg bare anta at han har fått dovendyrgenene mine - sov fra 1 til 7, fikk i seg litt mat og sover nå videre :O
Herlig med sovebarn :) blir bedre her også :) mye mindre magevondt. Men nå ligger han og stønner og vrir seg, så er nok noe stort på gang :P

Vi har sovet greit :) hun sov fra 23-03,3-6 og flaske nå men sovnet igjen. Storebror sover enda også:)

Storebror skal være med kompisen hjem fra bhg så det gleder han seg til :)

Vi har sovet greit :) hun sov fra 23-03,3-6 og flaske nå men sovnet igjen. Storebror sover enda også:)

Storebror skal være med kompisen hjem fra bhg så det gleder han seg til :)
God morgen :) omtrent akkurat den samme natta vi har hatt :D for oss har den vært super!
Så gøy for storebror :) og litt roligere ettermiddag på deg?

Herlig med sovebarn :) blir bedre her også :) mye mindre magevondt. Men nå ligger han og stønner og vrir seg, så er nok noe stort på gang :P
Ååh så bra :) er så vanskelig å få slappet av når man ser de har det vondt :/

Lillegutt fikk vaksinene sine i går, mulig det er derfor han er litt utslått?

Ååh så bra :) er så vanskelig å få slappet av når man ser de har det vondt :/

Lillegutt fikk vaksinene sine i går, mulig det er derfor han er litt utslått?
Nei, det magestyret var ikke en morsom periode.. Vondt for alle mann :/ ikke helt ferdig, men myye bedre :D

Ja, det er vel en kjent bivirkning :) min fikk magevondt selvfølgelig (på lillejulaften :/ )

Edit: hvilke vaksiner tok han?

Nei, det magestyret var ikke en morsom periode.. Vondt for alle mann :/ ikke helt ferdig, men myye bedre :D

Ja, det er vel en kjent bivirkning :) min fikk magevondt selvfølgelig (på lillejulaften :/ )

Edit: hvilke vaksiner tok han?
Han fikk rotavaksine og den for hep-B.

Han var ikke spesielt trøtt i går, var kanskje litt mer rastløs en til vanlig - men sovnet likevel greit i ett-tiden. Lurer på om det ikke heller slår ut i dag?

Denne helgen og frem til tirsdag /onsdag skal vi besøke familien til mannen - og lille fått seg sin første flytur :)

Ganske spent på hvordan det kommer til å gå :P

Back
Topp