Skravletråd

Snuppa liker å sove i armkroken min i senga, kommer til å ødelegge skuldrene kjenner jeg :p

Snuppa liker å sove i armkroken min i senga, kommer til å ødelegge skuldrene kjenner jeg :p
Kjenner til den, blir som regel armkrok kos og soving om morningen her etter amming, blir helt doven

Bah. Denne natten fikk jeg igjen de to veldig gode netter :p
Våken hver 2 time frem til 5.. Da har vi vert våkne siden :o
Så typisk når jeg ikke kan gå hjem å legge meg etter at de to eldste er levert :p

Hva er deres planer for dagen? :)

Her blir det snart å vekke skolebarn.
Når de er levert så skal vi handle inn middager for helgen :) benytte oss av trippeltriumf :p
Etterpå så blir det avgårde til ett av sentrene her :) skal se om Jeg for tak i noen kafé kopper å så skal vi kose oss på kafé med gammle kollegaer :) å ei som å er i permisjon fra jobb :D

Der sovnet han ja :p jaja jeg har fått vasket opp alle flaskene å fått de på kok :) å gjort klar skolebarn så er ikke noe stress denne morgenen hvertfall :) å de to andre er heldigvis gode venner å :p
Får jo til å med frokost selv :p

Så typisk når jeg ikke kan gå hjem å legge meg etter at de to eldste er levert :p
Ajaj, blitt veldig lite søvn på deg i natt :/ får håpe at det blir en rolig dag da :=

Ånei, så typisk det der der.. Håper du får mulighet til å sove litt når sambo kommer hjem :)
Kos deg på kafe :D

Der sovnet han ja :p jaja jeg har fått vasket opp alle flaskene å fått de på kok :) å gjort klar skolebarn så er ikke noe stress denne morgenen hvertfall :) å de to andre er heldigvis gode venner å :p
Bra du ser der positive! :D

Ikke dumt med frokost - er litt sliten selv, må bare finne motivasjon til å krype ut av varme sengen :P

Bra du ser der positive! :D
Haha ja må jo det :p til og med fått ryddet kjøkkenet, tatt ut av oppvaskmaskinen , satt på en maskin med klær å brettet det som var ferdig :) slipper jeg å tenke mere på det hvertfall :) nå er det bare å få alle barn kledd å i bilen å så handler vi på vei hjem å :D

Haha ja må jo det :p til og med fått ryddet kjøkkenet, tatt ut av oppvaskmaskinen , satt på en maskin med klær å brettet det som var ferdig :) slipper jeg å tenke mere på det hvertfall :) nå er det bare å få alle barn kledd å i bilen å så handler vi på vei hjem å :D
Frøken effektivitet slår til igjen! Blir så imponert :)

Vet det ikke har *noe * å si denne måneden, men kjører update likevel
Og denne gangen har vi enda en til, som har sneket seg opp :)

Vedlegg

• 1452150316727.jpg
    1452150316727.jpg
    61,2 KB · Visninger: 10
  • 1452150328482.jpg
    1452150328482.jpg
    60,4 KB · Visninger: 10
  • 1452150340353.jpg
    1452150340353.jpg
    59,4 KB · Visninger: 9
Back
Topp