Kor fort går tiden! Alt for fort ihvertfallNeisnart begynner termin gruppen november 16 å fylles
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor fort går tiden! Alt for fort ihvertfallNeisnart begynner termin gruppen november 16 å fylles
![]()
Ikke santKor fort går tiden! Alt for fort ihvertfall
Kjenner til den, blir som regel armkrok kos og soving om morningen her etter amming, blir helt dovenSnuppa liker å sove i armkroken min i senga, kommer til å ødelegge skuldrene kjenner jeg![]()
Ajaj, blitt veldig lite søvn på deg i natt :/ får håpe at det blir en rolig dag da :=Bah. Denne natten fikk jeg igjen de to veldig gode netter![]()
Våken hver 2 time frem til 5.. Da har vi vert våkne siden![]()
Så typisk når jeg ikke kan gå hjem å legge meg etter at de to eldste er levert![]()
Ånei, så typisk det der der.. Håper du får mulighet til å sove litt når sambo kommer hjemBah. Denne natten fikk jeg igjen de to veldig gode netter![]()
Våken hver 2 time frem til 5.. Da har vi vert våkne siden![]()
Så typisk når jeg ikke kan gå hjem å legge meg etter at de to eldste er levert![]()
Bra du ser der positive!Der sovnet han jajaja jeg har fått vasket opp alle flaskene å fått de på kok
å gjort klar skolebarn så er ikke noe stress denne morgenen hvertfall
å de to andre er heldigvis gode venner å
![]()
Får jo til å med frokost selv![]()
Ikke dumt med frokost - er litt sliten selv, må bare finne motivasjon til å krype ut av varme sengenDer sovnet han jajaja jeg har fått vasket opp alle flaskene å fått de på kok
å gjort klar skolebarn så er ikke noe stress denne morgenen hvertfall
å de to andre er heldigvis gode venner å
![]()
Får jo til å med frokost selv![]()
God morgenBra du ser der positive!![]()
Håper detAjaj, blitt veldig lite søvn på deg i natt :/ får håpe at det blir en rolig dag da :=
TakkÅnei, så typisk det der der.. Håper du får mulighet til å sove litt når sambo kommer hjem
Kos deg på kafe![]()
Haha ja må jo detBra du ser der positive!![]()
Den er jammen ikke lett p finneIkke dumt med frokost - er litt sliten selv, må bare finne motivasjon til å krype ut av varme sengen![]()
Ja, det kan også fungere fintHåper deteller en rolig å tidlig kveld
![]()
Frøken effektivitet slår til igjen! Blir så imponertHaha ja må jo dettil og med fått ryddet kjøkkenet, tatt ut av oppvaskmaskinen , satt på en maskin med klær å brettet det som var ferdig
slipper jeg å tenke mere på det hvertfall
nå er det bare å få alle barn kledd å i bilen å så handler vi på vei hjem å
![]()
HeheDen er jammen ikke lett p finnesleit selv men mini slo meg nok ganger til at jeg kon meg opp
![]()