Skravletråd

Gikk fint på UL i dag.. Ingen hull i hjertet, men det er litt anatomisk generelt trangt i brystkassen hennes så derfor må hjertet jobbe litt hardere for å få blodet videre i systemet. Derav bilyden. Var ingenting å uroe seg for og legen mente hun kom til å vokse det av seg. Men skal følges med, og det kjenner jeg er veldig greit! Lillemor var veldig flink, men fikk godt med sukkervann... :p smatta og koste seg! Prata og smilte fint til legen som ble helt sjarmert ;)

Gikk fint på UL i dag.. Ingen hull i hjertet, men det er litt anatomisk generelt trangt i brystkassen hennes så derfor må hjertet jobbe litt hardere for å få blodet videre i systemet. Derav bilyden. Var ingenting å uroe seg for og legen mente hun kom til å vokse det av seg. Men skal følges med, og det kjenner jeg er veldig greit! Lillemor var veldig flink, men fikk godt med sukkervann... :p smatta og koste seg! Prata og smilte fint til legen som ble helt sjarmert ;)
Hurra :) det var jo bra at det ikke har noe annet da,! Gikk greit å ligge stille?

Ååå, så fint :) greit å slippe å bekymre seg for det :)
De er jo så søte når de får sukkervannet :)

Så godt å høre :D
Hehe herlig :D

Hurra :) det var jo bra at det ikke har noe annet da,! Gikk greit å ligge stille?
Ååå, så fint :) greit å slippe å bekymre seg for det :)
De er jo så søte når de får sukkervannet :)
Så godt å høre :D
Hehe herlig :D

Gikk fint, men fikk 10 ml sukkervann da.. (Over tid ja.. )Likte ikke helt å bli trykka på men gikk overraskende greit! De har jo rimelig barnetekke der ;) men godt med alt som er gjort :)

Gikk fint, men fikk 10 ml sukkervann da.. (Over tid ja.. )Likte ikke helt å bli trykka på men gikk overraskende greit! De har jo rimelig barnetekke der ;) men godt med alt som er gjort :)
Så bra :D jeg var på øre nese hals med mi når hun var 1,5 år.. Hun ene det hadde ikke barnetrekket å rett å slett skremte ungen :o fysj

Da har vi vært på 6-ukerskontrollen til lillegutt. Legen var fornøyd, til tross for at han tisset på stellematten hennes :P

Han veier nå 5800! Det er 865g opp siden 18.12 :D

Å til tross for gulp, så får han i seg nok :P

vi har også vært på 6- ukerkontroll i dag. Litt misvisende for hun ble 8 uker I går. Hehe :)
Så god oppgang han har:)

Her har hun også lagt godt på seg :) veier nå 5340:)

Det er aldri feil :D hva fikk du tak i ? :)

På Lindex : 3 bukser, 1 kjole og 1 body til lillesøster:D Alt til 184kr
På friends barneklær: et nydelig blondeskjørt på 30% til lillesøster og votter til storebror på 30%.
Og michael kors veske til meg!!!:D:D

+ noe gaver...data , pc veske , playmobil, furby

På Lindex : 3 bukser, 1 kjole og 1 body til lillesøster:D Alt til 184kr
På friends barneklær: et nydelig blondeskjørt på 30% til lillesøster og votter til storebror på 30%.
Og michael kors veske til meg!!!:D:D

+ noe gaver...data , pc veske , playmobil, furby
Oj :D du har fått tak i masse du da :D :D kjekt med slike handler :D :D

Back
Topp