Åh namHjemmelagde lakseburgere med mangosalat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh namHjemmelagde lakseburgere med mangosalat![]()
ÅÅÅH nå ble jeg sulten!!!!!Hjemmelagde lakseburgere med mangosalat![]()
HurraGikk fint på UL i dag.. Ingen hull i hjertet, men det er litt anatomisk generelt trangt i brystkassen hennes så derfor må hjertet jobbe litt hardere for å få blodet videre i systemet. Derav bilyden. Var ingenting å uroe seg for og legen mente hun kom til å vokse det av seg. Men skal følges med, og det kjenner jeg er veldig greit! Lillemor var veldig flink, men fikk godt med sukkervann...smatta og koste seg! Prata og smilte fint til legen som ble helt sjarmert
![]()
Ååå, så fintGikk fint på UL i dag.. Ingen hull i hjertet, men det er litt anatomisk generelt trangt i brystkassen hennes så derfor må hjertet jobbe litt hardere for å få blodet videre i systemet. Derav bilyden. Var ingenting å uroe seg for og legen mente hun kom til å vokse det av seg. Men skal følges med, og det kjenner jeg er veldig greit! Lillemor var veldig flink, men fikk godt med sukkervann...smatta og koste seg! Prata og smilte fint til legen som ble helt sjarmert
![]()
Så godt å høreGikk fint på UL i dag.. Ingen hull i hjertet, men det er litt anatomisk generelt trangt i brystkassen hennes så derfor må hjertet jobbe litt hardere for å få blodet videre i systemet. Derav bilyden. Var ingenting å uroe seg for og legen mente hun kom til å vokse det av seg. Men skal følges med, og det kjenner jeg er veldig greit! Lillemor var veldig flink, men fikk godt med sukkervann...smatta og koste seg! Prata og smilte fint til legen som ble helt sjarmert
![]()
Hurradet var jo bra at det ikke har noe annet da,! Gikk greit å ligge stille?
Ååå, så fintgreit å slippe å bekymre seg for det
![]()
De er jo så søte når de får sukkervannet![]()
Så godt å høre
Hehe herlig![]()
Godt jaTacoris? Hørtes godt ut!
Tacokjøttdeig, salat, ost og risTacoris?![]()
Så braGikk fint, men fikk 10 ml sukkervann da.. (Over tid ja.. )Likte ikke helt å bli trykka på men gikk overraskende greit! De har jo rimelig barnetekke dermen godt med alt som er gjort
![]()
Da har vi vært på 6-ukerskontrollen til lillegutt. Legen var fornøyd, til tross for at han tisset på stellematten hennes
Han veier nå 5800! Det er 865g opp siden 18.12
Å til tross for gulp, så får han i seg nok![]()
Høres kjempe godt ut daTacokjøttdeig, salat, ost og ris![]()
Så brajeg var på øre nese hals med mi når hun var 1,5 år.. Hun ene det hadde ikke barnetrekket å rett å slett skremte ungen
fysj
Vet du hva hun veier?
Nei det er det jammen ikke :/Huffda! Nei, det er vel ikke alle som er like egnet for den jobben!![]()
Kom over mye bra på shoppingSp koselig daskjønner godt du ikke har så mye tid da ja
![]()
Det er aldri feilKom over mye bra på shopping![]()
Det er aldri feilhva fikk du tak i ?
![]()
OjPå Lindex : 3 bukser, 1 kjole og 1 body til lillesøsterAlt til 184kr
På friends barneklær: et nydelig blondeskjørt på 30% til lillesøster og votter til storebror på 30%.
Og michael kors veske til meg!!!
+ noe gaver...data , pc veske , playmobil, furby