Skravletråd

Jei :D første pakken jeg har bestillt er forventet levert i dag :D
Har sykt mye kjekt på vei nå :D
Fra : babybanden, jollyroom, Cubus , CDON , og babykort :D å så en del fra eBay :p
Å så fikk vi bestillt dåpskake i går :D den konmer til å bli så fin :D :D
Pakker er gøy! Skal shoppe litt jeg også :)

Mini har sovet fra 12-0650 i dag :o fikk litt mat å sover som en Stein på meg igjen :o må snart vekke å få på klær da siden vi må ut å levere de to andre på skolen .
Håper alle har hatt en fin natt :)
Herlig :D min sov fra 22 til 01.30, fra 02.15 til 04.30 og etter det har han våkna hver time :/ lurer på om jeg burde tilbudt han flaske på morningen for han blir visst ikke helt mett :(

Ja egentlig jeg å men fristet ikke å gå på salg :o
Men jeg kan bytte klærne gratis i butikk ;) så da er det greiere :)
Nei, ser den. Ikke alltid like lett å ha med seg små plutter på handletur heller.

Min er med på det meste, Så lenge vognen beveger seg. Blir urolig og vil ut så snart jeg stopper opp :P

Veldig greit å kunne bytte i butikk! Tenkte ikke på den muligheten

Herlig :D min sov fra 22 til 01.30, fra 02.15 til 04.30 og etter det har han våkna hver time :/ lurer på om jeg burde tilbudt han flaske på morningen for han blir visst ikke helt mett :(
Nei uff :( det var ikke mye søvn nei :(
Du kan jo prøve å se om det er det :( hvertfall til ett av de måltidene. Ikke godt å slite seg helt ut heller :(

Nei, ser den. Ikke alltid like lett å ha med seg små plutter på handletur heller.

Min er med på det meste, Så lenge vognen beveger seg. Blir urolig og vil ut så snart jeg stopper opp :P

Veldig greit å kunne bytte i butikk! Tenkte ikke på den muligheten
Han er veldig flink å ha med seg så det er ikke noe problem :D tenkte mer på alt kaoset :p da blir jeg p stressa å finner ikke noe jeg vill ha :p

Ja det er utrolig greit :D :D så liker best å handle i slike nettbutikker :)

Det er veldig gøy :D :D
Hva du skal handle inn? :)
Ullklær til lille. Har du forslag til gode votter får å ha i vogna? Han skal jo self ligge med hendene oppi ansiktet når han sover.. Funker dårlig med 8 speik ute :/ nå bruker han hjemmestrikket ullvotter, men syns han er kald :/

Og shoppe litt til meg selv :D bla nye koseklær ;)

Back
Topp