Det klarer du helt fint![]()
Ikke så vanskelig den der om du har litt tid på deg![]()
Nei sikkert ikke, men får se hvordan det blir seendes ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du helt fint![]()
Ikke så vanskelig den der om du har litt tid på deg![]()
blir nok helt sikkert mer enn bra nok. og smaken er viktigstNei sikkert ikke, men får se hvordan det blir seendes utpynting er ikke helt min greie.. blir nok god uansett
![]()
Der blir der ikke her heller. Der går sambo aldri med påIkke dumt.
Klarer ikke kjøre gjennom en kjempe sunn meny her uansett...må være noe vi liker har jeg funnet ut og som ungene spiser...jeg får heller spise lite enkelte dager![]()
Men er nå ikke sånn kjempe usunn heller...lager jo alt fra bunn![]()
Ikke flink til det jeg heller.. For utålmodigHåper detSer jo ikke så vanskelig ut, men jeg er ikke så flink på pynting
Rimelig sikker på at den vil smake godt da
![]()
Sant detblir nok helt sikkert mer enn bra nok. og smaken er viktigst![]()
hihi så herlig!
Kan ikke trene så mye jeg heller pga bekkenet :/ men du får jo til og fra barnehagen hver dag! Det er trim i mine øyneIkke så dumt det altsåkan nok prøve å begrense til helga jeg og
men trening blir det ikke
hehe
Nei og ikke lett å få ro og fred til det hellerIkke flink til det jeg heller.. For utålmodig![]()
Åå søta
Får rørt litt på rumpa da jaKan ikke trene så mye jeg heller pga bekkenet :/ men du får jo til og fra barnehagen hver dag! Det er trim i mine øyne![]()
HihiÅå søtamin gjorde det samme i sted og jeg la han over i vogna. Gjorde meg klar til vugging og å gi smokk, men jaggu sovna han ikke selv
sovet 30 min der nå
![]()
yes blir nok braDer blir der ikke her heller. Der går sambo aldri med påmen gjør som du og spiser litt mindre i stedet
![]()
Nå er han på puppen igjenHihi
Åh ikke dårlig da! Ligger han en del for seg selv? Her er det fortsatt kos som gjelder![]()
Nå er han på puppen igjenspiste litt for lite i sted tror jeg
Hvis han er våken vil han ikke ligge alene mer enn et par minutter. Babygym er ikke interessant foreløpig. Lys er veldig fintmen han sover alene i senga si på natta (bank i bordet) og i vogna på dagtid hvis han blir trilla i søvn
![]()
Hehe så herlig daFikk mat igjen 01:00, sova 01:30 og sov til 07 så gikk jo fint alikevell
Babysvømming gikk også greit, det krasjet litt med mat og søvn så hun ble fort lei. Sovna fort etterpå da
de andre var 3-4mnd men hun var jo like stor, så ikke en liten jente jeg har![]()
Pupp er best!Her ligger hun på samme sted, men nå er puppen inne igjen hehe..
Så greitHer sover hun som regel en bolk i senga si om natta og det er som regel den lengste på +/- 6t
Min er jo vant til å bli vekket hver 3. time hvis han sover så lenge :/ så der har visst blitt rutine nåHer ligger hun på samme sted, men nå er puppen inne igjen hehe..
Så greitHer sover hun som regel en bolk i senga si om natta og det er som regel den lengste på +/- 6t
Hva var det i dag? Husker ikke fra menyen dinSånn hjemme igjen fra tur. Fikk handlet det siste jeg trengte til middagen![]()