Skravletråd

Sånn ser det ut når jeg titter ned :D <3
Ei som har sovna og sklidd av puppen :)

ImageUploadedByBV Forum1451906175.593583.jpg

Ikke dumt.
Klarer ikke kjøre gjennom en kjempe sunn meny her uansett...må være noe vi liker har jeg funnet ut og som ungene spiser...jeg får heller spise lite enkelte dager:P
Men er nå ikke sånn kjempe usunn heller...lager jo alt fra bunn:)
Der blir der ikke her heller. Der går sambo aldri med på :P men gjør som du og spiser litt mindre i stedet :)

Ikke så dumt det altså :) kan nok prøve å begrense til helga jeg og :) men trening blir det ikke :P hehe
Kan ikke trene så mye jeg heller pga bekkenet :/ men du får jo til og fra barnehagen hver dag! Det er trim i mine øyne :D

Kan ikke trene så mye jeg heller pga bekkenet :/ men du får jo til og fra barnehagen hver dag! Det er trim i mine øyne :D
Får rørt litt på rumpa da ja :D og løper etter lillegutt :P hehe

Åå søta :) min gjorde det samme i sted og jeg la han over i vogna. Gjorde meg klar til vugging og å gi smokk, men jaggu sovna han ikke selv :D sovet 30 min der nå :)
Hihi :D

Åh ikke dårlig da! Ligger han en del for seg selv? Her er det fortsatt kos som gjelder :P

Hihi :D

Åh ikke dårlig da! Ligger han en del for seg selv? Her er det fortsatt kos som gjelder :P
Nå er han på puppen igjen :P spiste litt for lite i sted tror jeg ;)

Hvis han er våken vil han ikke ligge alene mer enn et par minutter. Babygym er ikke interessant foreløpig. Lys er veldig fint :D men han sover alene i senga si på natta (bank i bordet) og i vogna på dagtid hvis han blir trilla i søvn :)

Nå er han på puppen igjen :p spiste litt for lite i sted tror jeg ;)

Hvis han er våken vil han ikke ligge alene mer enn et par minutter. Babygym er ikke interessant foreløpig. Lys er veldig fint :D men han sover alene i senga si på natta (bank i bordet) og i vogna på dagtid hvis han blir trilla i søvn :)

Her ligger hun på samme sted, men nå er puppen inne igjen hehe..

Så greit :) Her sover hun som regel en bolk i senga si om natta og det er som regel den lengste på +/- 6t

Fikk mat igjen 01:00, sova 01:30 og sov til 07 så gikk jo fint alikevell :)

Babysvømming gikk også greit, det krasjet litt med mat og søvn så hun ble fort lei. Sovna fort etterpå da :p

de andre var 3-4mnd men hun var jo like stor, så ikke en liten jente jeg har:P
Hehe så herlig da :D
Godt hun sov godt likevel :)

Sånn hjemme igjen fra tur. Fikk handlet det siste jeg trengte til middagen:)

Så greit :) Her sover hun som regel en bolk i senga si om natta og det er som regel den lengste på +/- 6t
Pupp er best!

Troe jeg må jobbe litt med produksjonen jeg. Mata igjen i sted, ca en time siden sist, og lille ble tydelig ikke mett. Ble tilslutt kjempesint og jeg måtte gi mme :/ spiste da ca 70 ml.

Og så gikk vi tur etterpå og nå sover han i vogna :D

Min er jo vant til å bli vekket hver 3. time hvis han sover så lenge :/ så der har visst blitt rutine nå ;) våkner hver 2-3 time hele natta :) hadde en økt på 3 1/2 time i natt da :D fornøyd mor :D

Back
Topp