Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiKutte ut helt blir feil for meg...må ha på lør![]()
Kan jo bli kaldt etterhvert :O har du tenkt å ta lappen? Er jo svindyrt da men.. Veldig kjekt å haJa og meldt ennå kaldere her i alle fall
Mhm gjør det, har bil, men ikke lappen. Håpløst![]()
har jeg noe å se frem tilHihijeg skal også ha i helga : D
Hehe, heldige duBlir nok ingen snopeslutt på meg på en stund![]()
Så gøy med bursdagshelg! Jeg skal spise snop i helger og på bursdager jeg altsåog hele helga blir jo bursdagsfeiring uansettskal lage kaker og gele og spise med god samvittighet hehe
![]()
StiligSkal lage noe sånt, tviler på at min blir like fin
![]()
Ja vil gjerne, men koster jo littKan jo bli kaldt etterhvert :O har du tenkt å ta lappen? Er jo svindyrt da men.. Veldig kjekt å ha![]()
Vi skal ha spaghette bolognese i dag (med karbondedeig og fullkornsspaghetti)Sliter med menyen denne uken...bahh..
sikkert pga besøk og mye familie som kommer...
Men i dag er iallefall lammegryte med ovnsbakte potetbåter og varme rundstykker.
Tirs: Laks med mandelpoteter, agurksalat og rømme.
Ons: Tex-mex grateng.
Det klarer du helt fintSkal lage noe sånt, tviler på at min blir like fin
![]()
Ikke dumt.Vi skal ha spaghette bolognese i dag (med karbondedeig og fullkornsspaghetti)
Hehe bør sikkert jeg ogHehe, heldige dujeg mååå begynne nå.. Ellers må jeg ha helt ny garderobe :/ dunjakka passer ikke. Utebuksa får jeg på, men må ha glidelåsen åpen
and the list goes on
Håper detStiligdu klarer der sikkert helt fint
![]()
Mye godt der daSliter med menyen denne uken...bahh..
sikkert pga besøk og mye familie som kommer...
Men i dag er iallefall lammegryte med ovnsbakte potetbåter og varme rundstykker.
Tirs: Laks med mandelpoteter, agurksalat og rømme.
Ons: Tex-mex grateng.
Uff![]()
Håper det gikk greit likevel. Gruer meg til å våkne av alarm i morgen ja
Så gøy med bursdagshelg! Jeg skal spise snop i helger og på bursdager jeg altsåmen begrense litt
![]()
Jada, blir greit det der tror jegMye godt der dai dag må vi ha noe veldig raskt, storebror skal på fotball. Torsdag har han bursdag og da har han valgt taco
![]()