Skravletråd

Den gikk kjempe fint :) tassen sovnet før 11 å sov font hele natten med mat hver 3 time :) våknet først nå :)

Deres da? :)

Åh så bra :D

Sov veldig godt her og, sovna i fanget rundt halv 8, spiste kl 10, la henne i egen seng kvart på 11 da våknet hun litt men sovna da hun fikk litt mer pupp :) Kan lene meg over og mate henne i senga hennes så da sov hun i egen seng til halv 5. over til meg og mat igjen kl 7, halv 9 og opp halv 10 :)

er usikker i grunn. mulig kolikk, har vart en stund på kveldene. men spesielt de siste dagene. har redusert veldig på melk ihvertfall. kan jo har vært noe jeg har spist. det eneste jeg spiste annerledes den ene dagen var hvitløksbaguetter .
Drikker du brus? Kaffe? Kan ha reagert på hvitløk kanskje.

Hva skal dere i dag da? :)

Når jeg ser ut vinduet så tror jeg at vi må ta duppen i vogna i dag , for fint vær til å sitte inne! Sikkert kaldt men, bare å kle på seg! Storesøster er hjemme, planleggingsdag i barnehagen... Men far er og hjemme så da kan de to på senteret og finne litt nye klær på salg til henne tenker jeg.. Ellers lite planer...

Jo, ikke så værst! Sovna rundt midnatt, sov til 3.30, mat, sov til 07, mat , sov til 10 :) så en vanlig natt begynner det å bli med tidspunkt!

Dere da?
Sov kjempebra :) sovna halv 8 og i egen seng fra kvart på elleve til halv 5. oppe halv 10 :)

Back
Topp