Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov kjempebrasovna halv 8 og i egen seng fra kvart på elleve til halv 5. oppe halv 10
![]()
nydelig vær. -3 og sol.God formiddag
Fint vær hos dere? Kos dere på trilletur![]()
minus 7 nå brrrrrrrJa er meldt -8 her, men har ikke gradestokk :O litt trege med å kjøpe innhos dere da?
Hehe, det skjønner jeg! Fant en storplate walters mandler i kjøleskapet jeg..Jeg kommer til å slite på butikken i dag...med tilbud på julesnop:/![]()
ja må nesten detHahasyns du skal se den ferdig en gang
trist, men optimistisk slutt
![]()
TakkGratulerer <3
Herlignydelig vær. -3 og sol.
hos dere da?
må prøve la være altså...bahh, men ike lettHehe, det skjønner jeg! Fant en storplate walters mandler i kjøleskapet jeg..
kjedelig daHerligoverskyet og kaldt her.
Begynner å bli litt vel kaldt da ja.. Henter du fremdeles i barnehagen til fots?minus 7 nå brrrrrrr![]()
Ååå, det blir koselig <3 tenker de gleder segtors får vi besøk.første gang min familie ser snuppa![]()
Kutter du helt? Eller bare i ukedagene?må prøve la være altså...bahh, men ike lett
Kutte ut helt blir feil for meg...må ha på lørKutter du helt? Eller bare i ukedagene?
Fantastisk!! Liten sovedukke du har![]()
Begynner å bli litt vel kaldt da ja.. Henter du fremdeles i barnehagen til fots?