Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg hadde glemt bilen i telefonen på IKEA i dagMeg i ammetåke:
"Hun var nok tredje vogna på hjulet"
Samboer:
"Det heter femte hjulet på vogna"
![]()
JaHaha jeg hadde glemt bilen i telefonen på IKEA i dag
Det er jammen ikke bare baremen godt vi har noe å le av
![]()
![]()

Det er så herligVi har sovet fra 00.30 til 06.50 ... I strekk!!! Wow! Hun har ligget klistret til meg da men.. Sovet godt begge to! Men sånn melkespreng da gitt... Hun har delvid spist av den ene puppen, men ligger nå helt utslått og sover igjen...![]()
Det går nok så fint såOh no! 6 åringen mista sin første tann i går og jeg glemte legge penger i glasset! En stk skuffet gutt her... Men jeg prøver å ro det i land med at vi glemte å åpne vinduet... Så kommer mannen hjem fra nattevakt snart og skal si at han så et stjerneskudd på veien hjem... Og at tannfeen kommer tidlig på morgenen så lenge det er mørktHåper det funker! Har en smule dårlig samvittighet nå..
Typisk nok et det da man finner MASSE fintDet er nok veldig lurt![]()
Ikke sant :/ det å når man virkelig ikke hat råd ril det :/ men denne gang var jeg heldig å fant masseTypisk nok et det da man finner MASSE fint![]()
Så bra! Det er så deilig mat man først får sove litt lenger - til tross for sprengVi har sovet fra 00.30 til 06.50 ... I strekk!!! Wow! Hun har ligget klistret til meg da men.. Sovet godt begge to! Men sånn melkespreng da gitt... Hun har delvid spist av den ene puppen, men ligger nå helt utslått og sover igjen...![]()
Synes det var en søt forklaring, håper den ble akseptertOh no! 6 åringen mista sin første tann i går og jeg glemte legge penger i glasset! En stk skuffet gutt her... Men jeg prøver å ro det i land med at vi glemte å åpne vinduet... Så kommer mannen hjem fra nattevakt snart og skal si at han så et stjerneskudd på veien hjem... Og at tannfeen kommer tidlig på morgenen så lenge det er mørktHåper det funker! Har en smule dårlig samvittighet nå..
Så braIkke sant :/ det å når man virkelig ikke hat råd ril det :/ men denne gang var jeg heldig å fant masse![]()
Det går nok så fint så![]()
fin forklaring dere har funnet på
![]()
Endret på det etterhvert. Skrev lapp fra tannfeen og la en mynt pluss lappen under puta og tok tanna (i vannglass på soverommet vårt) Spurte om han hadde tittet under puta, nei, det hadde han ikke. Fant lappen og ble så glad! Så sa han at tannfeen ikke hadde tatt tanna.. Jeg sa bare er du sikker? Var jo mørkt da du var oppe og sjekket. Og joda, feen hadde tatt tanna gitt - så visst feil først!!Synes det var en søt forklaring, håper den ble akseptert
Husker mamma bruke snø som unnskyldning - det var ekstra vanskelig å komme fram da![]()
HeheEndret på det etterhvert. Skrev lapp fra tannfeen og la en mynt pluss lappen under puta og tok tanna (i vannglass på soverommet vårt) Spurte om han hadde tittet under puta, nei, det hadde han ikke. Fant lappen og ble så glad! Så sa han at tannfeen ikke hadde tatt tanna.. Jeg sa bare er du sikker? Var jo mørkt da du var oppe og sjekket. Og joda, feen hadde tatt tanna gitt - så visst feil først!!
Gjør det ikke? Hvorfor ikke egentlig?Så braog så trenger det så kult med pakker på vei
Bare dumt at det nå ikke leveres post på lørdager lenger :/
Så braEndret på det etterhvert. Skrev lapp fra tannfeen og la en mynt pluss lappen under puta og tok tanna (i vannglass på soverommet vårt) Spurte om han hadde tittet under puta, nei, det hadde han ikke. Fant lappen og ble så glad! Så sa han at tannfeen ikke hadde tatt tanna.. Jeg sa bare er du sikker? Var jo mørkt da du var oppe og sjekket. Og joda, feen hadde tatt tanna gitt - så visst feil først!!
Måtte sjekke og at jeg leste feil. Loven trer i kraft fra 01.01, men leveringen slutter ikke før 01.03Gjør det ikke? Hvorfor ikke egentlig?ikke fått med meg det :/
Ja det er kjempe gøy med pakker på vei![]()
![]()
Åå så søttEndret på det etterhvert. Skrev lapp fra tannfeen og la en mynt pluss lappen under puta og tok tanna (i vannglass på soverommet vårt) Spurte om han hadde tittet under puta, nei, det hadde han ikke. Fant lappen og ble så glad! Så sa han at tannfeen ikke hadde tatt tanna.. Jeg sa bare er du sikker? Var jo mørkt da du var oppe og sjekket. Og joda, feen hadde tatt tanna gitt - så visst feil først!!
Lov? Hæ? Er det kommet en lov som gjør at det ikke er lov med post på lørdager? Det er det dummesteMåtte sjekke og at jeg leste feil. Loven trer i kraft fra 01.01, men leveringen slutter ikke før 01.03
Men likevel ...