Huff så kjedelig. mye gråtMageknip, masse luft og 3 bæsjebleier på rappen her i kveld..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så kjedelig. mye gråtMageknip, masse luft og 3 bæsjebleier på rappen her i kveld..
JaHuff så kjedelig. mye gråt?
Dakar lilleJaHjelper å ligge på magen på pappas arm
nå er han sliten i armen, så vi gå sukkervann og nå slumrer lillevennen i nestet sitt
blir snart senga
![]()
NopeKanskje han endrer søvnmønster nå?
Det ser litt ut som det er det her åMageknip, masse luft og 3 bæsjebleier på rappen her i kveld..
Virker greit nå. Han ligger alene i senga si, men har ikke sovna endaDakar lille![]()
Godt det hjelper.![]()
Håpe natten blir ok og at aua er snart vekke![]()
Hehe, så typisk!Nopehaha jeg må slutte å skrive at han sover for han våkner med en gang da gitt
![]()
Så nå ligger han her![]()
UffaDet ser litt ut som det er det her åhåper det snart er over for de begge to
![]()
Ikke sant :/Hehe, så typisk!
Han fikk bæsjet igjen å ligger nå med store øyne å stirrer bareUffatror det begynner å gi seg her.. Men han sover ikke enda, så vi får se. Går det bedre for T nå?
Ikke trøttis enda han velHan fikk bæsjet igjen å ligger nå med store øyne å stirrer bare![]()
![]()
Nå er vi i gang med det samme her :/Ikke trøttis enda han vel![]()
Min har nesten sovnet minst 5 ganger, men plutselig rykker han til og knirker.. Har gitt smokken sikkert 20 ganger![]()
Haha - sånn er det her og. Han våkner med en gang!Nopehaha jeg må slutte å skrive at han sover for han våkner med en gang da gitt
![]()
Så nå ligger han her![]()
Slår aldri feilHaha - sånn er det her og. Han våkner med en gang!
HeheheNei uff der var det enda en pakke på veidet var synd
![]()
Nå er det en fra babybanden en fra jollyroom å en fra Cubus på veimåtte de komme snart
![]()
Våkner også når vi skal spiseSlår aldri feilå med en gang leg prøver å sette meg ned med noe annet
ikke bare bare
Det er nok veldig lurtHehehe![]()
Har sluttet å sjekke tilbud og nettbutikker - har gitt oss innkjøpsforbud