Har vært stilig - da vi ellers har hatt novembervinner siden mars!Veldig så spent!!Håpe noen her inne vinner assa!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært stilig - da vi ellers har hatt novembervinner siden mars!Veldig så spent!!Håpe noen her inne vinner assa!!
![]()
Jeg hadde aldri smakt det før jeg flyttet til BergenNampinnekjøtt er ikke så vanlig i vår fam men det er jo godt
![]()
Ja, det er grusomt mens de har vondtJa, alle babyer er jo forskjellig så må bare prøveheldigvis går det over etterhvert uansett, selv om det er fælt å se at de har det vondt
Fikk beskjed at kullsyre ikke går over i mm jeg? At det heller var kunstig søtning som var problemet.. Men aner ikke
Har spist litt surkål tidligere i jula og spiste blomkål i går men ingen stor reaksjon![]()
Jaja, ikke så galeBlir litt dyrt, men man får da eget rom til å spisekoster 185kr per barn men da er det for 2 pølser, drikke og inngang til lekelandet
![]()
JaHar vært stilig - da vi ellers har hatt novembervinner siden mars!
Da vet jeg detJa, det er grusomt mens de har vondt
Neida, men igjen så er det jo ikke sikkert din reagerer sånn på surkål for eks. Det er dog bare en generell ting som står på listen for ting de søte små kan reagere på.
Jo, vet flere som reagerer på kullsyre.
Jaja, ikke så galeOg greit å betale seg unna
Så koser jo ungene seg max
![]()
Det er braDa vet jeg detdrikker ikke så mye brus heldigvis
Håper du finner ut hva det er hun reagerer på![]()
Veldig lurtIkke sant så kan de frese rundt der i stedet for hjemme hos meg hehe![]()
Ja får håpe detokei pussige greier da..håper han får mer svar![]()
Neiyes det har de...kjøper ikke tykke klær og ull på ebay![]()
De er kjempe kjekkeååhh må inn å se. Oliver J fikk så mye til jul nemlig. duplo
Haha samme gjør det herHer har jeg ryddet vekk julen...dvs. juletreet står enda da. Det tar jeg mandag. Vil ha det over helga![]()
Vasker klær her også. 3 maskinenSå skittent at jeg dauer
![]()
Hehe neiJaden er ikke min venn
![]()
Kjempe flottJa får håpe detnå blir han hvertfall frisk å kan komme hit på søndag
ikke sett han på lenge
![]()
Har de kommet nå? Så ikke noe Da jeg bar der inneIngen krav for jan. Bare være på topp 100![]()