Skravletråd

Ja, mest sannsynlig er det jo det.
Men i går spiste jeg ikke noe hun kan ha reagert på...det hadde overrasket meg veldig iallefall.
Kvelden før var det både brus,kaffe og pepperoni...så det kutter jeg nå ut. Og iallefall kun 1 kopp og da før middag.
Men blir usikker...får se an og se...
Opplevde ikke det med Oliver J.
Jeg finner ikke ut av hva lille her reagerer på.. Så spiser og drikker alt med måte. HS sa at de har så mue luft i magen uansett, så det trenger ikke være mat. Han gråter heldigvis ikke så mye, mest grynting og stønning :P bruker minifom og drikker fennikkelte :)

Nei nok avslapping :p julen er nesten ryddet bort å jeg holder på med klesvask :p får fortsette med den tenker jeg :p
Her har jeg ryddet vekk julen...dvs. juletreet står enda da. Det tar jeg mandag. Vil ha det over helga;)

Vasker klær her også. 3 maskinen:P Så skittent at jeg dauer:P

Jeg finner ikke ut av hva lille her reagerer på.. Så spiser og drikker alt med måte. HS sa at de har så mue luft i magen uansett, så det trenger ikke være mat. Han gråter heldigvis ikke så mye, mest grynting og stønning :p bruker minifom og drikker fennikkelte :)
Høres jo i grunn fornuftig ut.
Her har jeg også hørt at hvis barna har aua så kan det være lurt å ikke drikke koffeinholdig og ting medkullsyre iallefall ikke etter middagstid ca. 16.00( i følge jm. på kk).
Men man kjenner sin baby best og må føle på det selv. Men jeg kommer til å følge det fremover.
Løk, rødkål og surkål er iallefall ikke bra.
Prøve begrense sukker og fett)(lettere sagt enn gjort, hvor er du viljestyrke!!??:O:O)

Høres jo i grunn fornuftig ut.
Her har jeg også hørt at hvis barna har aua så kan det være lurt å ikke drikke koffeinholdig og ting medkullsyre iallefall ikke etter middagstid ca. 16.00( i følge jm. på kk).
Men man kjenner sin baby best og må føle på det selv. Men jeg kommer til å følge det fremover.
Løk, rødkål og surkål er iallefall ikke bra.
Prøve begrense sukker og fett)(lettere sagt enn gjort, hvor er du viljestyrke!!??:O:O)
Ja, alle babyer er jo forskjellig så må bare prøve :) heldigvis går det over etterhvert uansett, selv om det er fælt å se at de har det vondt :(
Fikk beskjed at kullsyre ikke går over i mm jeg? At det heller var kunstig søtning som var problemet.. Men aner ikke :P
Har spist litt surkål tidligere i jula og spiste blomkål i går men ingen stor reaksjon :)

Back
Topp