Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg finner ikke ut av hva lille her reagerer på.. Så spiser og drikker alt med måte. HS sa at de har så mue luft i magen uansett, så det trenger ikke være mat. Han gråter heldigvis ikke så mye, mest grynting og stønningJa, mest sannsynlig er det jo det.
Men i går spiste jeg ikke noe hun kan ha reagert på...det hadde overrasket meg veldig iallefall.
Kvelden før var det både brus,kaffe og pepperoni...så det kutter jeg nå ut. Og iallefall kun 1 kopp og da før middag.
Men blir usikker...får se an og se...
Opplevde ikke det med Oliver J.
yes det har de...kjøper ikke tykke klær og ull på ebayHehe ja de har mer til sommeren![]()
ååhh må inn å se. Oliver J fikk så mye til jul nemlig. duploDet hadde de på jollyroom tror jeg. Mener jeg så dem der![]()
Blir uvant da ja :/ men det går jo braja veldig sant. her har mannen vært hjemme siden 2 des nå
Så braJa, han sover ennå. Våknet for mat kl 6 og igjen nå for 10 - ser ut til å sove videre![]()
Her har jeg ryddet vekk julen...dvs. juletreet står enda da. Det tar jeg mandag. Vil ha det over helgaNei nok avslappingjulen er nesten ryddet bort å jeg holder på med klesvask
får fortsette med den tenker jeg
![]()
ala leos lekeland?Tenkte ta det på lekeland i årLitt enklere med liten baby
også familien hjemme![]()
yes så pinnekjøtt , kålrotstappe og poteter på meg og mannen. pølse og potetstappe på Oliver JKjekt da![]()
SpennendeDet blir trekning enten i dag elr i morgen![]()
Høres jo i grunn fornuftig ut.Jeg finner ikke ut av hva lille her reagerer på.. Så spiser og drikker alt med måte. HS sa at de har så mue luft i magen uansett, så det trenger ikke være mat. Han gråter heldigvis ikke så mye, mest grynting og stønningbruker minifom og drikker fennikkelte
![]()
Ja de arrangerer også bursdager og da kan de frese litt rundt derala leos lekeland?![]()
yes så pinnekjøtt , kålrotstappe og poteter på meg og mannen. pølse og potetstappe på Oliver J![]()
JaVeldig så spent!!Håpe noen her inne vinner assa!!
![]()
Ja det er jo genialt daJa de arrangerer også bursdager og da kan de frese litt rundt derfår mat der men man tar med kake selv
![]()
Ja, alle babyer er jo forskjellig så må bare prøveHøres jo i grunn fornuftig ut.
Her har jeg også hørt at hvis barna har aua så kan det være lurt å ikke drikke koffeinholdig og ting medkullsyre iallefall ikke etter middagstid ca. 16.00( i følge jm. på kk).
Men man kjenner sin baby best og må føle på det selv. Men jeg kommer til å følge det fremover.
Løk, rødkål og surkål er iallefall ikke bra.
Prøve begrense sukker og fett)(lettere sagt enn gjort, hvor er du viljestyrke!!??:O:O)
Ja det er jo genialt daKa koster det?
![]()
Mange?![]()