Blir rester fra i går herMiddag? Her har jeg ikke bestemt meg, som vanlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir rester fra i går herMiddag? Her har jeg ikke bestemt meg, som vanlig![]()
Litt skjevt og hakketeKlippa luggen til lilleguttdet ble interessant
![]()
Ja, er nok heller med på det!Nei jeg forstår det. Og skal man delta på det krever det en viss aktiitet ja. Ny utfordring hver uke...må melde inn vekt hver uke etc.
Ja, merker formen er elending selv. Vekten er bare 5kg ned så det er ikke så stress...men kondis er bånd og kroppen føles stiv og tung.
Vi skal lage en inspirasjonstråd her inne for oss også, kan jo heller se litt der da?
Han er 26nei oisannHuff og huff
Hvor gammel er han?
Vet noe mer nå?
Sender masse klemmer<3
Masse god bedring
Ja :/ men ikke vert så veldig aktiv i det siste hellerMå få ebay tråden opp å går igjen. Vi glemmer legge ut der![]()
Ja goodJa, er nok heller med på det!
Ikke fått noe svar altså? men han er fin i formen igjen da?Han er 26
På vei hjem nå heldigvisde vet enda ikke helt hva det var
Nei, ikke så mye selv faktisk. Og kan ikke gå helt over styr heller ...ungene har egentlig alt for mye. blir nok mer mot sommeren når snuppa trenger sommerklærJa :/ men ikke vert så veldig aktiv i det siste heller![]()
trappetrinnKjekt med salgjollyroom har trappetrinn til 299
nettopp bestilt to
Han er bare litt slappIkke fått noe svar altså? men han er fin i formen igjen da?
Grintrappetrinn?
Hehe ja de har mer til sommerenNei, ikke så mye selv faktisk. Og kan ikke gå helt over styr heller ...ungene har egentlig alt for mye. blir nok mer mot sommeren når snuppa trenger sommerklærsøte kjoler tæhæ
![]()
Det hadde de på jollyroom tror jeg. Mener jeg så dem derhmm...apropo salg ja....jeg vil ha legokasser på salg!!
KoseligBlir fullt hus med kids da
?
Litt skjevt og hakkete?
okei pussige greier da..håper han får mer svarHan er bare litt slappalt de sier er infeksjon i magen å fot :/