• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Stiller og rolig begynte det med feiring med tantebarn og familien. Lille begynte så å skrike så intenst :O helt forferdelig.og ville ikke stoppe. Sovnet etter en stund da
Må ha Vært noe hun har reagert på .. Hva med deg /dere da :)?
Huff, ikke noe godt når de hører og man ikke helt vet hva det er som gjør det :/

Hadde også en rolig feiring hos noen venner - lille ville ikke sove og holdt det gående lenge. Sovnet ikke før vi kom hjem faktisk, kun våknet for mat :)

Åå det er så fælt :( er det magen/luft?
Ja, mest sannsynlig er det jo det.
Men i går spiste jeg ikke noe hun kan ha reagert på...det hadde overrasket meg veldig iallefall.
Kvelden før var det både brus,kaffe og pepperoni...så det kutter jeg nå ut. Og iallefall kun 1 kopp og da før middag.
Men blir usikker...får se an og se...
Opplevde ikke det med Oliver J.

hadde en fin feiring?:)
Veldig fin og rolig - men hvor jeg konstant gikk og bærte på lillegutt som ikke ville sove. han var egentlig bare sutrete, tenker at det var en del luft som skulle /skal ut. Reagerte ikke på rakettene/lyden - vi så fra innsiden og alt var greit å lenge jeg vil litt frem og tilbake ("Walk, mom-slave" :p)

Veldig fin og rolig - men hvor jeg konstant gikk og bærte på lillegutt som ikke ville sove. han var egentlig bare sutrete, tenker at det var en del luft som skulle /skal ut. Reagerte ikke på rakettene/lyden - vi så fra innsiden og alt var greit å lenge jeg vil litt frem og tilbake ("Walk, mom-slave" :p)
Her var den ikke rolig:P
2 like viltre 2åringer...måtte ta ned et par malerier fra veggene for var redd de skulle bli ødelagte:eek:Rart hvordan de aste hverandre opp...hjelpe meg!!:hilarious:Men for all del koselig! :P:D

Her var snuppa litt urolig...vært det 2 kvelder på rad nå:(

Her var den ikke rolig:P
2 like viltre 2åringer...måtte ta ned et par malerier fra veggene for var redd de skulle bli ødelagte:eek:Rart hvordan de aste hverandre opp...hjelpe meg!!:hilarious:Men for all del koselig! :P:D

Her var snuppa litt urolig...vært det 2 kvelder på rad nå:(
Hehe :) vel, det var et søskenpar her og som var helt i 100, gledet seg som bare det til rakettene.

Huff, kjedelig når de utrolige og man ikke helt vet hva er har reagert på - får håpe det gir seg!

Hehe :) vel, det var et søskenpar her og som var helt i 100, gledet seg som bare det til rakettene.

Huff, kjedelig når de utrolige og man ikke helt vet hva er har reagert på - får håpe det gir seg!
Ja, vil jeg tro:)
Her holdt alle de små seg våkne til 24.00 faktisk. Var ikke snakk om å sove før. Og Oliver J. syns det var kjempe gøy med rakettene. Lo og lo:P "der bang der bang":P

Ja, blir usikker på hva det kan være. Ene kvelden var det jo sannsynligvis for mye pepsi max og sikkert kullsyren. selvom hun ikke har reagert på det før var det gjerne mer da...men hmm..ikke lett...men i går spiste jeg da ingenting elr drakk som hun kan ha reagert på...
Men men ...må bare følge med å se...
det var mindre i går enn kvelden før iallefall.

Oh la la:D Ikke værst;)
Mon tro når det blir trekning av des. Er jo langhelg nå...håper ikke vi må vente helt til man:O:O
Er litt redd for det - hvis ikke være fordi det ikke ble telt ned eller skrevet noe om det :/

Manglet nesten 100 innlegg for 2424, gått satse på mer tid i januar...

Og deg starter med bytte av bleie :P

Er litt redd for det - hvis ikke være fordi det ikke ble telt ned eller skrevet noe om det :/

Manglet nesten 100 innlegg for 2424, gått satse på mer tid i januar...

Og deg starter med bytte av bleie :p
Skal ikke se bort i fra det iallefall:) Jaja:)
Var i grunn ikke mye du mangler da:)

Ja, kommer jo an på krav også. Kan jo være der ikke er noen krav for jan.

Skal ikke se bort i fra det iallefall:) Jaja:)
Var i grunn ikke mye du mangler da:)

Ja, kommer jo an på krav også. Kan jo være der ikke er noen krav for jan.
Nja, tror det blir satt krav, men kanskje tilbake til 1500/2000 som det var i starten i fjor ?

Nja, tror det blir satt krav, men kanskje tilbake til 1500/2000 som det var i starten i fjor ?
ja mulig. håpe det r noe krav iallefall. syns det er litt gøyere.
og flott når flere enn 6 stk er med i trekning av 2 gevinster i grunn.

Ja, vil jeg tro:)
Her holdt alle de små seg våkne til 24.00 faktisk. Var ikke snakk om å sove før. Og Oliver J. syns det var kjempe gøy med rakettene. Lo og lo:P "der bang der bang":P

Ja, blir usikker på hva det kan være. Ene kvelden var det jo sannsynligvis for mye pepsi max og sikkert kullsyren. selvom hun ikke har reagert på det før var det gjerne mer da...men hmm..ikke lett...men i går spiste jeg da ingenting elr drakk som hun kan ha reagert på...
Men men ...må bare følge med å se...
det var mindre i går enn kvelden før iallefall.
Ååh det er så herlig å se når de koser seg sånn :) Høres ut som et ordentlig sjarmtroll lille din!

Her reagerer han på kullsyre og melk, og sikkert andre ting. Har ikke helt knekt koden :/

Back
Topp