Er det største som våkner så tidlig eller? Bytter dere på å stå opp?høres fint ut!
ja ,litt i tidligste laget gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det største som våkner så tidlig eller? Bytter dere på å stå opp?høres fint ut!
ja ,litt i tidligste laget gitt
Nå fikk Jo han bestemme middagen dapinnekjøtt ja-...så var jeg tenkt karamellpudding og riskrem...men mannen vil ha iskake
Nei kan jo ikke sitte hele dagen på doJa håper detirriterende å måtte sitte så lenge på do
gidder ikke alltid engang.
UffVeldig typisk
Min holdt på til kl var nærmere 3..håper han sovner igjen nå etter mat, men..
JaÅh det er bra![]()
Kontroll?
Sove godt![]()
Det er jo deilig daHer var det tull og gråt til ca 3. Mev sov til nå da, bare en matpause i 6tiaskifte bleie å sove litt til tror jeg.
Storebror sover også![]()
Så kjekt med arveklær daMå se å rydde i klærne til ungene...i går fikk vi 3 poser arveklær ...
må få pakket vekk 50 til snuppa og gi vekk...
mye på ryddes hos O.J. også gitt..
Ja i dag var det rett å slett fælt uteFår se.. Hun er jo så mye våken på dagen.. Ikke kan jeg sende mannen ut å trille heller, da blåser de vel rett til sjøs!
uffhehe, rett etter jeg la hode på puta i går kveld braka det løs her...kjipern.
Wow så fin den ble
Her er det blåsbort dag :/Her yrer det i dag![]()
Her er det blåsbort dag :/
Nei ikke i det hele tattGått over til skikkelig regn nåUrk vind er ikke gøy :/ litt vind her og :/
OjHer sov snuppa utrolig godt i nattHun sovnet på meg litt over 7 på kvelden, la henne i egen seng da vi la oss. Over til meg halv tre også sov hun helt til 10
Mat flere ganger i mellom altså, men sovnet med en gang.
Snart opp å veie minihåper på en vekt på hvertfall 4.800
![]()
Her sov snuppa utrolig godt i nattHun sovnet på meg litt over 7 på kvelden, la henne i egen seng da vi la oss. Over til meg halv tre også sov hun helt til 10
Mat flere ganger i mellom altså, men sovnet med en gang.
Kjedelig! Håper på bedre vær i morgenNei ikke i det hele tattfår ikke gått på tur i dag for det kommer jo fra alle retninger i tillegg :/ bah