Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du spiser nåJa en del![]()
Ihjel sulten her nå. heldigvis bare 30min til middag ca.
Så koseligJeg har hatt en venninne på besøk, kjempekoseligså har jeg henta storebror tidlig på SFO og han var med å hente lillegutt i Bhg, veldig stas
![]()
Hehe så herlig
Det var dårlig jaSkulle bytte tre produkter på kid. Fikk beskjed om at de var sesong varer som nå var på salg, halv pris av halv pris!! Så fikk nesten ingenting igjen for dem. Dårlig når de er kjøpt på full pris.. så har tilgodelapp på Kid på 87 kr![]()
Ja, var kjedelig. Men bytta de likevel, hadde ikke kommet til å få brukt det, hadde nok ikke fått mer for det på brukt salg hellerDet var dårlig ja![]()
Går jammen nedpå mye sjokolade om dagen! Hjelp! :O
Skjønner hva du mener! Føler og at jeg er lei, men greier heller ikke la være!Huff det har det gjort her ogsålei av å spise så mye sukker. Men ikke lett å stoppe :/
Nei sikkert ikke. Men butikkene tjener sikkert sykt mye på dette :/Ja, var kjedelig. Men bytta de likevel, hadde ikke kommet til å få brukt det, hadde nok ikke fått mer for det på brukt salg heller
HeiHei hei laidiesikke Vært her på en stund. Hvordan har julen Vært? Har Vært å feiret hos mine foreldre. Samboer m fam har reist tidligere tilbake. Imorgen reiser jeg og jenta hjem. Tilbake til en full leilighet :O godt det ikke er for mange dagene
men blir godt å komme hjem igjen.
Ja det var kjempekosSå koselig![]()